Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
je moet een verklaring hebben van je werkgever en / of de leasemij. dat jij in die auto rijdt, inleveren bij gemeente en klaar ben je 
tenminste, zo werkt het in Groningen
[ Voor 14% gewijzigd door kamstra op 16-04-2006 01:44 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
hartstikke bedankt, neem aan dat zoiets ook wel in denhaag zal geldenkamstra schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:43:
je moet een verklaring hebben van je werkgever en / of de leasemij. dat jij in die auto rijdt, inleveren bij gemeente en klaar ben je
Dat kunnen ze je bij de gemeente denk ik ook wel binnen 2 seconden zeggen, je bent niet de enige in Den Haag met een lease-auto
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
gaat een beetje lastig om op dit tijdstip ff naar de gemeente te gaan en dat te vragenKlippy schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:57:
Dat kunnen ze je bij de gemeente denk ik ook wel binnen 2 seconden zeggen, je bent niet de enige in Den Haag met een lease-auto
Ik neem aan dat je op dit tijdstip ook geen parkeervergunnig gaat aanvragen?Dextourius schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:58:
[...]
gaat een beetje lastig om op dit tijdstip ff naar de gemeente te gaan en dat te vragen
Op het tijdstip dat je dat doet, zijn ze ook open lijkt me
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
je hebt gelijk. maar moest het nu ff wetenKlippy schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:59:
[...]
Ik neem aan dat je op dit tijdstip ook geen parkeervergunnig gaat aanvragen?
Op het tijdstip dat je dat doet, zijn ze ook open lijkt me
Pagina: 1