Toon posts:

Draagbaar PC-anywhere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik als IT'er zijnde heb een vraag, waar menig persoon zich misschien het brein even op moet breken.

Ik wil PC-anywhere draagbaar met me mee zeulen. Nu zag ik de UMPC's, maar vanwege de accuduur, prijs en technieken die er momenteel inzitten, plus het feit dat het nog minimaal een jaar zal gaan duren voordat ze echt goed beschikbaar zijn, wil ik een andere oplossing. Wat is de bedoeling;

Het moet extreem draagbaar zijn; PSP, PDA achtiige grootte (UMPC grootte is ook nog wel te doen)
Het moet beschikken over een internetverbinding; UMTS abbonnement, Satalliet verbinding, maakt me niet uit, als het maar overal in de randstad bereikbaar is (geen afhankelijkheid van een toevallig tegengekomen Wifi verbinding)
En het moet dus PCanywhere draaien.

Iemand enig idee of zoiets al bestaat en waar ik het kan krijgen? ;)

Bedankt alvast _O_

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:21
budget??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18
Zoiets :?

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

In ieder geval op die laatste zit gewoon Remote Desktop Client, dus je zet 'Extern Bureaublad' aan en je kunt connecten met je computer.

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-04-2006 00:21 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett