Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6021 als afstandsbediening voor OS X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te twijfelen waar ik het zou gaan vragen, hier of op het Apple forum. Maar ik denk dat het hier het beste beantwoord kan worden.

Sinds vorige week ben ik eigenaar van een een 6021 die m'n oude nokia model koelkast uit het jaar 0 vervangt. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee en heb 'm vooral gekozen omdat het bluetooth ondersteuning aan boord heeft. Nu zag ik dat programma's zoals Mediacentral / Frontrow en de DVD speler voor OS X ook via bluetooth te bedienen waren.

Nu heb ik 2 programma's bekeken te weten Sailingclicker en Romeo. Sailingclicker zou m'n telefoon ondersteunen, alleen moet ik een jar en jad bestand op m'n telefoon zien te activeren. Als ik deze van m'n PC naar de telefoon stuur dan kan ik deze vervolgens niet uitpakken omdat het bestandsformaat onbekend is.

Het tweede OS X programma Romeo ondersteunt helaas alleen Ericsson modellen.

Weet iemand een goede oplossing hiervoor? b.v.d! :)

Verwijderd

met het programma phonedirector kan je de bestanden op je telefoon installeren en kan je salling clicker gebruiken. werkt echt perfect!

Verwijderd

Topicstarter
idd, handig programmaatje..thanks!

Ik heb sailingclicker nu draaien, werkt lekker :)