Toon posts:

Waarom merk ik haast geen verschil?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het overclocken van mijn core? 500mhz, 515, 525, 540 .. allemaal géén verschil in fps :o alleen het geheugen ... kan iemand dit verklaren plz? :(

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
De GPU is waarschijnlijk niet de bottleneck van je systeem.

Verwijderd

Welke videokaart? Misschien is je cpu de bottleneck voor het spel? Probeer eens met 3dmark

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:29

Mentalist

[avdD]

A. Je overclockproggel werkt niet goed en past de waarde niet aan. Zet je GPU op 100Mhz en draai een benchmark, zie je vanzelf of dit het geval is.

B. Je GPU is gewoon de bottleneck niet. Het geheugen blijkbaar wel. Probeer eens een lagere resolutie, dat is normaal iets minder geheugen-intensief, en dan komt het weer iets meer op de GPU aan, als de CPU het bij kan houden tenminste.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:48:
In het overclocken van mijn core? 500mhz, 515, 525, 540 .. allemaal géén verschil in fps :o alleen het geheugen ... kan iemand dit verklaren plz? :(
Schuifje verzette kan ik ook wel wel.
Maar hebbie wel ''apply'' geklikt :+

[ Voor 12% gewijzigd door Dubbel Fristie op 16-04-2006 20:26 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

weet je zeker dat je wel de Power 3D mode aan past en niet de 2D :+ (en ja als je daar memory aanpast gaat hij mee in Power 3D mode bij veel progsels als bijv. RivaTuner)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Met zo'n topicstart houdt 't snel op; je geeft nul punt nul info :X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.