Sapphire RX850XT

Pagina: 1
Acties:

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:13
Hallo mensen

Sinds een paar dagen staat deze kaart op alternate voor een leuke prijs. Maar de x850 XT ken ik wel, maar de rx850XT niet... ik herriner me iets dat de RX serie flut was... Maar als ik dus op de rx850XT zoek op google kom ik alleen tegen van MSI, niet van sapphire... Is dit dus een typfout van alternate of hoef ik me nergens zorgen om te maken en is de Sapphire RX850XT en echte volwaardige x850xt 8)7

PS: ook kom ik de Sapphire RX850XT niet tegen in de pricewatch :?

alvast bedankt voor jullie reacties,
mark

[ Voor 8% gewijzigd door Hammetje op 15-04-2006 23:24 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54
Naar mijn idee is dit de 'gewone' X850XT van Saphire ;)
Als ik voor de rest even kijk zie ik dat deze kaart geen dual DVI heeft :)
maar 1 DVI aansluiting en 1 D-sub aansluiting :>

Volgens mij heeft de de kaart die in de pricewatch staat wel 2 DVI poorten, misschien wellicht een optie om te overwegen.
Deze dus: pricewatch: Sapphire Radeon X850 XT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI-I)

jammer dat je deze kaart naar voren bracht, ik ga er namenlijk over 2 weken 1tje kopen als me salaris binnen is.Laat hem dan maar niet uitverkocht zijn :+

[ Voor 54% gewijzigd door Dubbel Fristie op 16-04-2006 20:24 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

RX is de Club3d versie van de X800GT naar mijn weten, en heeft Sapphire geen kaarten emt RX in de productnaam.
Kijk anders even op sapphiretech.com

Gabriël AM5

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:13
TrIsTaN_tDb15 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:29:
Naar mijn idee is dit de 'gewone' X850XT van Saphire ;)
Als ik voor de rest even kijk zie ik dat deze kaart geen dual DVI heeft :)
maar 1 DVI aansluiting en 1 D-sub aansluiting :>

jammer dat je deze kaart naar voren bracht, ik ga er namenlijk over 2 weken 1tje kopen als me salaris binnen is.Laat hem dan maar niet uitverkocht zijn :+
EDIT: je heb gelijk van die poorten ;). Naja, ik dacht dus ook gewoon dat het een x850 xt is, dus die ga ik maar van de week even bestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hammetje op 16-04-2006 09:36 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)