wat is het verschil tussen de lossen componenten norton antivirus met norton firewall en norton internet securety het is toch allebei het zelfde alleen in een ander jasje en de internet secureti is 29 euro duurder
Verwijderd
Waarom kijk je niet gewoon op de site van Symantec ?
Speciaal voor jouw:
http://www.symantec.nl/region/nl/product/nis_index.html
Bevat:
Norton AntiVirus™*,
Norton™ Personal Firewall,
Norton™ Privacy Control,
Norton AntiSpam™, &
Norton™ Parental Control
Dus... meer troep voor minder geld.
NIS is dus een combi pakket van de bovenstaande producten, niet meer niet minder.
Speciaal voor jouw:
http://www.symantec.nl/region/nl/product/nis_index.html
Bevat:
Norton AntiVirus™*,
Norton™ Personal Firewall,
Norton™ Privacy Control,
Norton AntiSpam™, &
Norton™ Parental Control
Dus... meer troep voor minder geld.
NIS is dus een combi pakket van de bovenstaande producten, niet meer niet minder.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 23:11 ]
Ik kan je wel de overeenkomst vertellen:
Ik vind het spul zijn geld echt niet waard en zal het nooit installeren.
De producten, waar de naam van Peter Norton aanhangt, zijn het geld dat je er aan uitgeeft niet meer waard sinds Peter Norton het bedrijf verliet.
Ik vind het spul zijn geld echt niet waard en zal het nooit installeren.
De producten, waar de naam van Peter Norton aanhangt, zijn het geld dat je er aan uitgeeft niet meer waard sinds Peter Norton het bedrijf verliet.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Ik ben daar mee eens dat norton antivirus niet meer is wat het geweest was, met diskeeper heb ik ook geen goede ervaringen aangezien die bestanden gaat blokeren waneer een virus binne treedt waardoor diskeeper zelf de virus niet meer kan verwijderen.
Tegenwoordig gebruik ik AVG die daarnaast zelfs gratis is.
Tegenwoordig gebruik ik AVG die daarnaast zelfs gratis is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 23:23 ]
Net zoals bij Verschil tussen Norton SystemWorks 2006 en Premier het geval was, is dit wederom een gevalletje van eerst kijken op de site van de fabrikant.
Normaliter zou ik een topic open laten staan, omdat dit je eerste bericht is. Echter is dit van de week nog voorbijgekomen, en had je dit met enig rondkijken op de site makkelijk genoeg kunnen vinden. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over wat we verwachten van je voor je een topic opent hier.
Desalniettemin wens ik je evengoed nog welkom op GoT.
Normaliter zou ik een topic open laten staan, omdat dit je eerste bericht is. Echter is dit van de week nog voorbijgekomen, en had je dit met enig rondkijken op de site makkelijk genoeg kunnen vinden. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over wat we verwachten van je voor je een topic opent hier.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()