Toon posts:

[NIS 2006] Draait wel maar start niet? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k zit met het volgende:

Ik had eerst een pc crash die ging als volgt:

Ik heb nis 2006, maar ik scan ook af en toe met andere scanners voor de zekerheid. Na een scan met nod32 (die niks vond) moest ik rebooten om de uninstall te voltooien.
De pc kwam niet door de opstart heen, maar 1 van de 2 schijven ging kraken.

Als noodoplossing opnieuw windows geinstalleerd. Na die install ging de pc scandisk uitvoeren waarbij de kraakjes weer voorbijkwamen, alleen nu kwam de pc daar doorheen.

Norton opnieuw geinstalleerd, alleen af en toe zie ik de iconen NIET meer in de balk staan, maar de processen draaien nog wel!
Als ik dan op snelknoppeling druk start hij NIS 2006 niet op.

iemand een idee?

Verwijderd

Norton remove tooltje gebruiken en dan weer herinstalleren. En vooral niet vergeten je hardeschijven te testen en te checken of je voeding wel zwaar genoeg is.

http://www.google.com/sea...&lr=&q=SymNRT&btnG=Search

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik toen gedraaid, maar als het de volgende keer weer gebeurd gebruik ik t voor de zekerheid maar weer.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je in het vervolg je eigen topictitel afmaken?

NIS 2006 > [NIS 2006] Draait wel maar start niet? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Scan je pc effe online met.:

www.ewido.net ( spyware)
http://housecall.trendmicro.com ( virus )

Dan met het tooltje nis goed verwijderen.
dan in het register ook nod32 goed verwijderen, want die draait nog ergens mee

en dan weer nis 2006 installeren.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de info

-edit-

trend micro heeft een aantal wormen gevonden, hopelijk was dat het euvel

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 13:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft allemaal helaas niks geholpen. Ik heb het register opgeruimd, ik heb registry mechanic+advanced registry doctor gebruikt+ norton tool en heb met ewido en housecall gescanned.
Ewido vond alleen wat tracking cookies die spysweeper ook vak vindt. Housecall vond wat wormen die er nu af zijn gehaald.

Nu deed ik de pc vanochtend aan, dezelfde situatie. De processen lopen nog wel, alleen in de taakbalk ontbreken de iconen van norton.
Dubbelklikken op de snelkoppeling op het bureaublad helpt niet.

Kan het zijn dat de harde schijf lichtelijk kapot is op bepaalde gebieden?
Pagina: 1