Ik heb op dit moment een T-Mobile abonnement met Pocket Internet Totaal (onbeperkt internet, 64 kbps up/down voor 9,50 p/mnd). Daarbij heb ik een duo sim waarvan ik er 1 gebruikte voor de MDA PRO, met UMTS.
Nu ben ik op zoek naar een oplossing voor 24x7 internetbeschikbaarheid en daarbij speelt het netwerk natuurlijk een rol. Daarom had ik het volgende idee:
- Vodafone Mobile Connect Card voor 299 per jaar, zonder databundel
- T-Mobile USIM kaart erin
- Daar waar T-Mobile geen dekking heeft de Vodafone SIM erin met facturatie achteraf
of andersom
- T-Mobile HSDPA kaart, los kopen
- Daar waar T-Mobile geen dekking heef teen losse Vodafone SIM erin
Weet iemand of dit mag en gaat werken? Kan je SIM's van iedere provider in elke datacard stoppen, of zijn deze ook sim-locked. En wat te denken van een losse UMTS/HSDPA/GPRS data card ?
Nu ben ik op zoek naar een oplossing voor 24x7 internetbeschikbaarheid en daarbij speelt het netwerk natuurlijk een rol. Daarom had ik het volgende idee:
- Vodafone Mobile Connect Card voor 299 per jaar, zonder databundel
- Daar waar T-Mobile geen dekking heeft de Vodafone SIM erin met facturatie achteraf
of andersom
- T-Mobile HSDPA kaart, los kopen
- Daar waar T-Mobile geen dekking heef teen losse Vodafone SIM erin
Weet iemand of dit mag en gaat werken? Kan je SIM's van iedere provider in elke datacard stoppen, of zijn deze ook sim-locked. En wat te denken van een losse UMTS/HSDPA/GPRS data card ?