Toon posts:

Runtime error met Adobe Illustrator CS2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/5715/runtimeerror4oj.jpg

Dat is de melding die ik krijg als ik Illustrator op wil starten. Als ik op Ok klik, dan stopt ie met opstarten van het programma en sluit hij het af.

Ik heb Illustrator al opnieuw geinstalleerd, computer aan en uit gehad, maar hij blijft het zeggen. Wat is het en wat kan ik eraan doen? Ik was namelijk net bezig met een projectje }:O waarbij ik Illustrator nodig heb, dus komt het nogal ongelegen dat hij er na gisteravond ineens mee ophoudt.

Een vriend van mij sprong gisteravond achter mn pc om een spelletje te spelen, toen dit programma nog open stond, daarna deed hij het niet meer. Ik denk dat hij het niet goed heeft afgelsoten ofzoiets :( , maar na het opnieuw geinstalleerd te hebben krijg ik nog altijd deze melding!

Verwijderd

Topicstarter
somebody?

Verwijderd

Heb je je personal configuration files al eens weggeknikkerd? Misschien dat die corrupt zijn. Je vind ze onder document & settings en dan de Adobe map.

Verwijderd

Topicstarter
mbv een ander forum inderdaad vanmiddag achter die oplossing gekomen en die map even de prullenbak in gekieperd: alles werkt weer perfect

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:18:
Heb je je personal configuration files al eens weggeknikkerd? Misschien dat die corrupt zijn. Je vind ze onder document & settings en dan de Adobe map.
Ik krijg precies dezelfde error, maar ik heb er juist last van als ik een file in adobe illustrator op wil slaan.
Helaas helpt de bovengenoemde oplossing volgens mij niet.. Als ik naar de map "Documents and Settings" ga, Accountname, Application Data, Adobe, vervolgens verwijder ik heel de map adobe, dan is mijn probleem nog steeds niet opgelost.

Ik heb ook al verscheidene keren het programma opnieuw geinstalleerd.

Suggesties??

Met vriendelijke groet,

Max

Verwijderd

iemand?
Pagina: 1