vroeger kon ik battlefield 2 makkelijk op gemiddelde kwaliteit spelen, alleen sinds een tijd doet hij zelfs bij lage kwaliteit moeilijk: hij doet het een paar minuten goed en daarna lagt hij een minuut verschrikkelijk net of hij moet laden ofzoiets. Dit is eigenlijk sinds dat mijn moederbord kapot is gegaan dus mijn moederbord is teruggegaan naar de garantie en ik heb een nieuwe gekregen, ook heb ik mijn videokaart teruggesturud ook deze heb ik nieuw gekregen, mijn videokaart gaf eerst een melding dat er te weinig stroom was maar dat is een beetje raar met een tagan 580watt maar goed deze voeding is dus ook teruggeweest naar de garantie, hierna kreeg ik die melding nog steeds alleen sinds hij op een gewone molex zit en niet meer op een of andere die speciaal voor vga of hdd is krijg ik die melding niet meer (als deze melding kwam schakelde hij terug naar 5fps)
mijn systeem:
gigabyte gt 2004 moederbord(rev4)
pentium 4 3ghz
twinbos 1024 ram op dual channel
een firewire kaarjte
modem kaart
soundblaster live 5.1 nec dvdbrander
aopen dvdspeler
een maxtor hardeschijf van 80gb
en 865pe chipset
6600gt van club 3d 128 mb versie (had eerst leadtek 6600gt in de tijd dat alles het goed deed maar deze heeft het uit zichzelf begeven. en der videokaart die ik terugkreeg was een club3d deze is ook weer teruggegaan naar garantie om de videokaart uittesluiten
ik hoop dat jullie er iets van snappen want uitleggen was beetje moeilijk vooral omdat mijn zinsbouw niet echt goed is
het is trouwens bij meerdere spellen alleen cod2 doet het goed sinds dat er geen melding meer komt van te weinig stroom
ik heb de tekst wat aangepast hopen dat het nu kan blijven
mijn systeem:
gigabyte gt 2004 moederbord(rev4)
pentium 4 3ghz
twinbos 1024 ram op dual channel
een firewire kaarjte
modem kaart
soundblaster live 5.1 nec dvdbrander
aopen dvdspeler
een maxtor hardeschijf van 80gb
en 865pe chipset
6600gt van club 3d 128 mb versie (had eerst leadtek 6600gt in de tijd dat alles het goed deed maar deze heeft het uit zichzelf begeven. en der videokaart die ik terugkreeg was een club3d deze is ook weer teruggegaan naar garantie om de videokaart uittesluiten
ik hoop dat jullie er iets van snappen want uitleggen was beetje moeilijk vooral omdat mijn zinsbouw niet echt goed is
het is trouwens bij meerdere spellen alleen cod2 doet het goed sinds dat er geen melding meer komt van te weinig stroom
ik heb de tekst wat aangepast hopen dat het nu kan blijven
[ Voor 41% gewijzigd door Speeddragon op 16-04-2006 12:00 . Reden: rare zinsbnouw ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..