Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn mpio fl 350 ontvangen. Mooie mp3 speler, en speelt perfect af (de demomp3). Maar als ik de speler met mijn PC verbind, dan wordt het apparaat niet herkent. De PC ziet wel dat er een USB apparaat bij komt, maar het wordt niet herkend. Het staat bij apparaat beheer als 'onbekend apparaat'.
Met mijn andere mp3 speler en usb sticks heb ik dit niet.. Ik hoopte dat het een Windows probleempje was en deed een reboot. Geen effect. Het apparaat werkt ook niet op 2 andere PC's. Waarvan ze tevens allemaal een andere chipset hebben (dus geen VIA conflict etc).
Het lijkt er dus op dat er iets mis is met het apparaat. De software van het apparaat die bijgeleverd is vindt ook geen speler.

De accu laadt wel op, en het juiste scherm op de mp3 speler verschijnt ook (dus dat accu laadt etc).

Zou mijn nieuwe mp3 speler nou kapot zijn? :( (Denk het wel)
Heeft iemand toevallig dezelfde speler? Zou die mij de xp drivers kunnen sturen, mochten die te vinden zijn in Windows? (Aangezien normaal gesproken voor XP geen aparte drivers nodig zijn). Misschien dat ik hem hiermee geforceerd kan laten herkennen, als workarround.

Bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
PS. http://www.driver-soft.com/download.htm hiermee kun je drivers opslaan, mocht men toevallig ook de FL350 hebben. Misschien is een andere MPIO speler ook goed.

Stel er is alleen iets fout in het 'herken gedeelte', dan zou ik eventueel het probleem kunnen verhelpen door het forceren van de driver. Kans is klein maar valt te proberen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Upje, heeft echt niemand enig idee ?
Had nog getest met Windows 2000 en daar werd het ook niet gedetecteerd. De laptop detecteerd hem overigens wel tijdens het booten als mass storage device.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De enige reden die ik kan verzinnen is dat ie gewoon echt stuk is. Volgens mij heb je alle opties al geprobeerd. Aangezien je em nog maar net hebt zou ik em gewoon terugsturen voor garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Jep.. denk het ook. Helaas.

Heb de fabrikant gemaild, en de speler zal ik dan maar opsturen.

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoeveel dagen is het redelijk dat de winkel op je email reageert? Ik heb een duidelijke en nette mail gestuurd maar heb nog geen reactie. Deze mail heb ik Zaterdag gestuurd. Ik maak mij een beetje zorgen met die 8 dagen wet 'kopen op afstand'.

Het is geen ramp ofzo hoor. Ik weet dat er zowieso wel garantie op zit, maar hoeveel dagen zouden jullie in zo'n geval wachten voordat je nog eens een tweede mailtje stuurt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 13:26 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een week. Maar dat moet je verder zelf maar weten hoe lang je wilt wachten. Er is natuurlijk altijd de kans dat ze je mailtje over het hoofd gezien hebben oid.
Maargoed, dat is verder iets tussen jou en de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
nvm :P

Edit: als je het over de duivel hebt, ik heb net antwoord gekregen. Er wordt gezegd dat ik drivers moet installeren voor in Windows XP. Maar op internet kan ik nergens drivers voor die speler vinden voor XP. Alleen voor Windows 98. Op de CD staan ze ook niet, dus dat zal het dan wel niet zijn..
Alleen 1 driver voor mensen die problemen hebben met SP2, en deze kreeg ik ook niet geinstalleerd.:<

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 03:51 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Fitelfix:
MPIO FL350 probleem --> Windows herkent MPIO FL350 niet

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1