Toon posts:

Lader levert te weinig energie??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Jewel 2500 is terug van reparatie, maar ik heb nu een heel wazig probleem. De lader die ik had ingeleverd, kreeg ik niet terug (was kwijt); ik kreeg een vervangende lader, behorend bij mijn laptop.

Echter, ik heb het idee dat de lader het niet aan kan. Als ik Windows op heb gestart, staat er netjes rechtsonderin een icoontje met een stekker. Echter, als ik er op klik en even later weer, is het niveau gedaald :? Na +- 2 uur kapt hij er dan mee en het kan heel lang duren voordat de batterij weer vol is.

Hoe kan dit?? Het scherm flikkert ook een beetje als windows is opgestart; het lampje op de lader flikkert ook.

Wat gegevens:

Laptop: Jewel Alpha 2500
Input laptop: 20V, 4.5A
output lader: 20V, 4.5A

De batterij was goed van te voren, dat lijkt me het probleem niet... Hij zou het namelijk gewoon moeten doen toch? Als ik de accu loskoppel en puur op stroom wil werken, doet hij niets, weet niet of dat normaliter wel moet kunnen?

Ik kon er via de search niets over terug vinden, vandaar dit topic. Als je nog iets wilt weten, let me know :)

• Ed1969
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 10:02
Nou, gewoon terug gaan naar de winkel dus en een nieuwe orginele adapter eisen. ZIJ zijn de boel kwijtgeraakt. Je staat helemaal sterk als je een bon met de artikelen hebt die je ter reparatie hebt meegegeven. De kans dat nu je laptop naar zijn vaantjes gaat, is met een te zwakke adapter te groot. Zeker ook, omdat je meldt dat het ERG lang duurt voor je de batterij hebt opgeladen. Om maar niet te zwijgen of ze de orginele batterij er in hebben gedaan....

[ Voor 38% gewijzigd door Ed1969 op 15-04-2006 15:10 ]

Ed1969

Verwijderd

Topicstarter
De fabrikant is het idd kwijt geraakt...

Ik heb geen idee wat voor lader er bijzat, maar dit is wel een universele lader inderdaad.

Ik ben gewoon benieuwd of het uberhaupt kan wat ik heb.

offtopic:
Wat een drama, krijg je hem na 4 weken terug, zonder lader, zonder tas en password van main user account veranderd :( :r En dan doet ie het ook nog niet

@Edit: Ik heb de lader maar voor de zekerheid losgekoppeld, het is inderdaad niet goed zo... Kan de hele laptop naar zn grootje gaan dan? Als dat gebeurt, ben ik niet aansprakelijk lijkt me zo.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:11 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Het lijkt me dat je een ondeugdelijke lader mee hebt gekregen. Ga terug en vraag een nieuwe.

edit:
Voortaan iets vlotter refreshen

[ Voor 20% gewijzigd door Freee!! op 15-04-2006 15:11 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Ed1969
Rare bedoeling!! Wat voor winkel is dit eigenlijk?? Je bent meer kwijtgeraakt, zie ik: laptop tas en je orginele accountnaam??

HEB JE DE REPARATIENOTA NOG???

[ Voor 31% gewijzigd door Ed1969 op 15-04-2006 15:13 ]

Ed1969

Verwijderd

Topicstarter
Ed1969 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:12:
Rare bedoeling!! Wat voor winkel is dit eigenlijk??

HEB JE DE REPARATIENOTA NOG???
Het ligt niet helemaal aan de winkel... Ik heb hem gekocht bij de computerland en die hebben hem opgestuurd naar de fabrikant. Ze hebben er alles aan gedaan om het voor mij zo gunstig mogelijk te laten uitpakken qua reparatiekosten, veel gebeld door hun etc. etc. Ze hebben hem opgestuurd MET tas en MET lader en krijgen hem dan terug ZONDER tas en ZONDER lader. Ze gaven mij toen een tas & lader mee uit de winkel.

Uiteraard heb ik de bon nog, ik ga er dan dinsdag maar weer mee heen...

En erg vaag, ik had 1 account met ww er op staan, dit ww moest via een of ander hack-tooltje gereset worden. Enkele van de opgeslagen wachtwoorden in FireFox waren ook al gereset :? Ik vind het al met al maar een wazige bedoening...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:20 ]

• Ed1969
Okee, dan zijn er gelukkig wel goede bedoelingen geweest. Hoewel de partij die de computer heeft opgestuurd naar de fabriek, is verantwoordelijk!! Anders had je zelf wel naar de importeur kunnen gaan. Waarschijnlijk zullen ze je dinsdag wel helpen aan een nieuwe adapter.

Ja privegegevens kan men altijd inzien, ik ben zelf ook altijd huiverig met privegegevens op de laptop. Maar goed, stuk is stuk en dan kun je weinig anders...

Goed weekend

[ Voor 23% gewijzigd door Ed1969 op 15-04-2006 15:21 ]

Ed1969

Verwijderd

Topicstarter
Er stonden idd best veel privegegevens op :o En raar dat opeens de wachtwoorden gereset waren?

Ik zal er dinsdag maar weer mee heen gaan.

ja idd, goed weekend :D Blij dat ik nog een PC heb :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:26 ]

• Ed1969
Okee, wachtwoorden zijn inderdaad te 'resetten' als je bedoeld, dat je alles weer in moest voeren. De cookies kunnen verwijderd zijn, evenals de internet 'geschiedenis', tijdelijke bestanden en dergelijke. Als deze zaken zijn verwijderd dan moet je ALLES weer opnieuw invoeren.

Ed1969

Verwijderd

Topicstarter
Ed1969 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:03:
Okee, wachtwoorden zijn inderdaad te 'resetten' als je bedoeld, dat je alles weer in moest voeren. De cookies kunnen verwijderd zijn, evenals de internet 'geschiedenis', tijdelijke bestanden en dergelijke. Als deze zaken zijn verwijderd dan moet je ALLES weer opnieuw invoeren.
Dat zal best, maar waarom hebben ze het WW van mijn laptop veranderd? D.w.z. het useraccount?
Pagina: 1