Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suzuki Swift 1.0gl

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:18
net weer op pad geweest, nu een suzuki swift bekeken.

Wagen ziet er netjes uit, van buiten en binnen, achter onder raam 1 klein blaartje te zien en er is helaas ooit een paaltje mee geraakt achter, maar die schade valt mee.

Nu vertelde die verkoper er wel bij dat er een aandachtspuntje bij de apk zat, nl de dorpel.

Ook moet de deur iets versteld worden omdat deze niet netjes sluit.

Ik zat nu nog met eenpaar vraagjes, hoeduur kost dat gedoe met die dorpel ong. beetje laswerk ed.

en zon deur, is dat zelf iets te verstellen?

Ook nog de vraag of er een distributieriem of ketting in hangt, en wat evt verdere puntjes van aandacht/onderhoud zijn bij zon swift.

Qua kosten valt het iig mee, 10 euro per maand aan wegenbelasting en 20 per maand aan verzekering, wou dat me alfa dat kostte :p

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15

Emiel1984

Made in NL

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:04:
zon deur, is dat zelf iets te verstellen?
Zoals je het brengt denk ik dat je net als mij weinig met auto's doet verder dan erin rijden en af en toe olie verversen ofzo om het samen te vatten.

Ik heb een keer gezien op zo een autoprogramma wat een gedoe het is om een deur alleen al terug te plaatsen nadat deze eruit was geweest. Het zag er iig erg precies uit en ik denk dat het vrij frustrerend gaat worden want als je deur eenmaal los is 'geschroeft' is het denk ik moeilijk om hem alleen al passend erin terug vast te zetten.

Succes en ben benieuwt naar je ervaring als je het toch zelf mocht gaan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Emiel1984 op 15-04-2006 13:13 ]

[LTS][MTS][HTS]

• KeRsTmAnNeKe
volgens mij moet niet de hele deur eruit... die verkoper had het er iig over dat het slot een beetje naar beneden zou moeten, of de deur zou aan de kant van slot natuurlijk iets omhoog moeten...
lijkt me niet al teveel werk :p

• KeRsTmAnNeKe
bel je op... auto al verkocht ... :/

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15

Emiel1984

Made in NL

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:24:
bel je op... auto al verkocht ... :/
Nu maar hopen dat de koper problemen krijgt met de deuren dan he ;) :+

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Wees maar blij.
Want een aandachtpuntje bij de dorpel klinkt niet erg positief.
Grote kans dat de flex erin moest om de roest eruit te slijpen en dan weer een nieuwe dorpel erin lassen.

• KeRsTmAnNeKe
mjah... mag die andere koper lekker de problemen op gaan lossen :p

gaan nu lekker op zoek naar andere auto, wel met grote voorkeur voor een swift, zaten bij bedrijven te kijekn, maar gaan nu ook particulier aan de gang, groter aanbod en voor bedrag waarschijnlijk nettere auto's.

zon 1.0 viel me trouwens nog reuze mee qua rijden, wagentje is best vlot...

• Sick Nick
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

ik zeg, charade 1.3 :) meer pk dan een swift 1.3 (standaard 90 vs 75) Weegt 800 kilo, 15 euro in de maand wegenbelasting. Kan als het moet vlot zijn maar valt ook prima zuinig te rijden. En de wagentjes zijn eigenlijk niet kapot te krijgen, zeker motorisch niet. Enige echte aandachtspunt zijn de wielkasten achter, daar willen ze wel eens rotten.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

JT

VETAK y0

* JT = eens met Nick. Ik rij makkelijk 1:15 op de snelweg. En dat is echt geen waarde die ik in de meest optimale omstandigheden haal. En omdat hij toch 90pk/100nm heeft is hij goed vlot :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• KeRsTmAnNeKe
vermogen is geen issue, tis voor vriendin, die hoeft geen 'snelle bak'

maar zal het ook eens voorstellen en kijken wat er in de buurt te krijgen is

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42

Nakebod

Nope.

In de buurt zeg je, 'S-Hertogenbosch dichtbij genoeg? :)
Ik zie dat je in Helvoirt woont. Ik werk net buiten Helvoirt.

Momenteel rij ik in een Swift 1.3 GS.
Echter kan ik 25 april mijn nieuwe(re) auto ophalen, en laat ik mijn Swift achter bij de dealer.
Als je wilt, kan ik wel wat meer info geven.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• KeRsTmAnNeKe
kom maar op :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42

Nakebod

Nope.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/Swift_1.3.jpg
Komt uit Januari '92.
Heeft al wel veel km gelopen, wat heet, ben gister door de 222k grens gegaan, maar technisch gezien kan hij, hopelijk, nog wel een tijd mee.
Ik heb de afgelopen 2 jaar bijna geen onkosten gehad, vorig jaar de gehele uitlaat vervangen en een nieuwe accu, en dit jaar een kleine beurt laten doen.

Onder de linker voorportier heeft hij wel wat roest zitten, wat misschien best eenvoudig weg te werken is.
APK (Wat natuurlijk niet heel veel zegt) loopt nog tot maart 2007, pas gekeurd.

Interieur is ook nog heel netjes. Vooral als je weet dat de auto zoveel km heeft gelopen. Ik heb iig de auto altijd goed verzorgd, wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft weet ik niet, maar aan de auto zelf te zien is dat ook wel in orde.

Zoals gezegd, is het een 1.3, dus net iets vlotter dan een 1.0. Hoeveel pk enzo, weet ik eigenlijk niet.
Qua benzine verbruik, 30 liter tank, kan ik 400/450 km mee rijden, met gemak, en met wat meer moeite is zelfs de 500 haalbaar. Dit is dan wel voornamelijk snelweg.

De garage waar ik hem inruil, Toyota garage Jos van Boxtel in 'S-Hetogenbosch. Weet niet wat de garage met dit soort oude auto's doet, omdat ze voornamelijk nieuwere auto's verkopen.

Lijkt wel een advertentie zo zeg..
Voor nog meer info, kan je denk ik even het beste mailen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1