Toon posts:

[firefox 1.5.0.2] 100% CPU-usage bij sommige pagina's? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoihoi

vanmorgend even de nieuwste Firefox geïnstalleerd.
Ben ik er net wat mee aan't surfen, en loopt de fan van men laptop als een gek te draaien. Niet normaal tijdens surfen. Blijkt dat de processorbelasting continu 100% is.
en FF neemt die blijkbaar helemaal in beslag (op een paar procenten na die door andere toepassingen gebruikt worden. Ben ik de enige met dit probleem, of is het een bug in FF 1.5.0.2?
en meer nog, kan ik er wat aan doen?

bedankt

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
Het is niet onmogelijk dat er een gifje of een flashobject al je CPUcycles in beslag neemt, maar daarvoor zul je even moeten kijken wat er aan pagina's enzo openstaat in FF. Dus als je iets meer info zou kunnen geven, dan zou dat mooi zijn. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb er met "gewoon" surfen geen last van. Misschien kun je inderdaad wat meer specifieke info geven, bij welke sites, na hoe lang, welke plugins heb je?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb het een paarweken gehad met GoT, als ik die in een tabje opende ging mijn processor belasting voor FF naar 50% (P4 HT) als ik het tabje van GoT weg klikte was hij weer normaal (0 tot 1%) en daarna weer opende was het nogsteeds goed...
nadat ik FF opnieuw geinstaleerd had was het verholpen

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
het was bij surfen op tweakers/GOT
verder stonden er nog tabbladen open met homebanking en sites die anders geen problemen geven.
nu, na een herstart, is het wat beter, maar toch nog rond de 20% verbruik (door FF). Dat was vroeger niet...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Zou het misschien met Gsmweb-banner vertraagt de boel te maken kunnen hebben? :)

offtopic:
En ik voer nog even een titelfixje uit. :)

Signature

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
eventueel kan het ook de nieuwe FF zijn icm een extentie..
dus welke extenties heb je allemaal?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1