Gameserver tools

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Wie weet ergens een goed programma om dedicated gameservers te start en beheren.
Ik gebruik nu Gamehost alleen die werkt niet zoals ik wil :(

thnx

Verwijderd

Ik zoek ook nog ziets, maar dan puur voor Unreal tournament. Dan kan ik tenminste die xtra monitor van me bureau afgooien. Kost zoveel ruimte

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

ik weet niet precies wat jullie draaien, maar met het programma srvany (geloof ik), kan je unreal server als een service draaien onder win2000. Werkt perfect. Hij start automatisch op, en je kan hem bij services gewoon stoppen en starten.
Dan moet je gewoon nog even een eigen ut.ini maken en dan kan je gaan met die banaan...

Als je meer wil weten dan moet je het zeggen, dan zoek ik het even precies op.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 11:22 schreef ViNcE het volgende:
ik weet niet precies wat jullie draaien, maar met het programma srvany (geloof ik), kan je unreal server als een service draaien onder win2000. Werkt perfect. Hij start automatisch op, en je kan hem bij services gewoon stoppen en starten.
Dan moet je gewoon nog even een eigen ut.ini maken en dan kan je gaan met die banaan...

Ik zou dat ook graag willen weten met die service onder Win2k
Als je meer wil weten dan moet je het zeggen, dan zoek ik het even precies op.