Toon posts:

MSN berichtgeschiedenis weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 1.084 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb een probleem met het weergeven van msn berichtgeschiedenis..

als ik op "klik hier om de volledige geschiedenis weer te geven... " klik, krijg ik het normale scherm waar de geschiedenis normaal gesproken in getoond wordt, maar in plaats van de berichtgeschiedenis verschijnt er een explorer foutmelding "action canceled, ie was unable to link to the webpage you requested. The page might be temporarily unavailable"

heb mijn berichtgeschiedenis opgeslagen in d:\backup en in de folder staan 2 files: <contactname>xxxxxxxx.xml * messagelog.xsl

ik denk dat de programma's waarmee ze geopend moeten worden veranderd zijn (heb studio8 geinstalleerd staan) maar weet niet wat de standaard apps zijn.. kan iemand waarbij alles normaal werkt, dit posten svp?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XML's van MSN kun je gewoon met IE openen. Gewoon in IE draggen dus. Normaal gesproken is de 'show history' functie een shortcut naar een beperkt window met IE erin geintegreerd en wat basale functies. Geen idee of dat in z'n geheel IE is, of dat het een helper-appje is met een IE-applet erin geplakt.

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 06:27:
XML's van MSN kun je gewoon met IE openen. Gewoon in IE draggen dus. Normaal gesproken is de 'show history' functie een shortcut naar een beperkt window met IE erin geintegreerd en wat basale functies. Geen idee of dat in z'n geheel IE is, of dat het een helper-appje is met een IE-applet erin geplakt.
wow .. jij bent vroeg en vlug.. als ik een xml in ie sleep.. gebeurt er niks.. dat is waarschijnlijk het probleem omdat als de standard msn app het aanroept er niks met de xml gebeurt..

heb al geprobeerd msn opnieuw te installen.. maar hetzelfde probleem.. denk dat het de snelkoppeling is waarin de xml file geopend moet worden.. kan je effe kijken waar het bij jouw naar linkt? bij mij is ie gelinkt naar internet explorer...

:S

• HunterPro
  • Niet online
het is 'gewoon' XML met een XSL, dus elke browser die XML met XSL's ondersteunt, kan het openen. Als je je verveelt kun je dus ook Firefox gebruiken - ik merkte net dat dat dus ook perfect werkt. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok maar hier werkt het dus niet.. iemand dezelfde problemen of ideeen hoe het op te lossen??

• HunterPro
  • Niet online
dan moet je xsl file gewoon stuk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe kan ik het fixen?? de xsl file opent wel in notepad, maar ik zou het graag in het msn venster openen..

iemand??

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
gooi de XSL eens weg? Wellicht dat MSN (bij een nieuwe chat) de XSL opnieuw aanlegt (denk het wel).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb het volgende al geprobeerd:
- msn opnieuw installeren
- bericht geschiedenis folder geheel wissen
- nieuwe folder voor bericht geschiedenis maken

dit is wat er gebeurd:
1. ik start msn
2. ik dubbelklik op een contact om te chatten
3. in het gespreksvenster zie ik de laatste zinnen van het vorige gesprek, maar als ik klik op "Klik hier om de volledige geschiedenis weer te geven van alle gesprekken die je met deze contactpersoon hebt gevoerd." dan krijg ik twee vensters te zien:

http://tinypic.com/view/?pic=vxkhvt

voorheen kreeg ik het venster 'file download' echter nooit te zien, dus ik vermoed dat de .xml extensie verwijst naar een verkeerde app.. maar.. welke moet het zijn??

iemand?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 12:14 ]

Verwijderd

denk dat je de richting eerder moet zoeken in de beveiligingszones

Verwijderd

Topicstarter
slotje graag..

het was simpel: alle verwijzingen voor xsl en xml deleten onder filetypes.. 8)7
Pagina: 1