Afstandsbediening Marantz SR7400 icm PM7200

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Modus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-02 11:52
Op het moment heb heb ik op mijn sr7400 via de pre-outs een pm7200 aangesloten. Het probleem waar ik nu tegen aanloop is het volgende: de rf-codes van beide apparaten zijn hetzelfde. Dit is nogal vervelend bij het wisselen van verschillende bronnen (mijn cd-spelert staat immers aan gesloten op de pm7200, terwijl de dvd-speler uiteraard op de sr7400 is aangesloten, alleen gebruik ik op dat moment de pm7200 als eindversterker en dus de aux-ingang), bij het aanpassen van het volume (de knoppen draaien namelijk heerlijk synchroon :P) en bij het aan- danwel uitzetten van één van de versterkers.

Inmiddels heb ik op alle, voor mij denkbare, mogelijke manieren het probleem op proberen te lossen (doorlussen van de remote, aluminium voor de rf-ontvanger en de afstandsbediening niet gebruiken), maar zoals jullie begrijpen zonder bevredigend effect.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:34

sphere

Debian abuser

RFIR-ontvanger van je PM7200 afplakken?

* sphere is een newbie :(

[ Voor 40% gewijzigd door sphere op 16-04-2006 21:31 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Modus
Dat heb ik idd al geprobeerd, maar echt chique ziet het er niet uit en bovendien is mijn hogere doel dat ik ze allebei met de afstandsbediening kan aansturen.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 06:08
allebei los gaat je niet lukken als ze boven elkaar staan. ze hebben de zelfde code, dus moet je er wat ruimte tussen laten (meerdere meters. zal je wel geen oplossing vinden)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

SeatRider

Hips don't lie

Eh, als ze echt RF zijn (radiofrequenties) blijven ze op dezelfde AB reageren zelfs al staan ze in een andere kamer.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Modus
Je hebt gelijk, het is natuurlijk gewoon ir. Ik had gehoopt dat ik op de een of andere manier het apparaat van een andere code kon voorzien, maar dat is denk ik wat utopisch gedacht. Maar goed, dat wordt dus creatief pielen met de ab :P.
Pagina: 1