Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorig jaar mijn Samsung E-310 op de klinkers laten kletteren met als gevolg een grote buts in de zijkant. Toen vond ik het niet belangrijk om de behuizing te vervangen (stom want toen stonden er behuizingen in overvloed op internet) maar hier heb ik nu toch wel wat spijt van en ik wil eigenlijk de case wel vervagen want de telefoon zelf is nog prima. Ik hoef geen fancy functies... ik wil een telefoon die belt en die sms't en die overzichtelijk is en deze E310 bevalt me prima.

Nu heb ik op google gezocht en kan eigenlijk geen enkele nieuwe case meer vinden behalve op een site uit China (http://www.foreways.net/samsung_housing.htm). Ook heb ik op marktplaats en V&A gezocht of er toevallig een kapotte E-310 op stond met een behuizing die in goed staat is. Als laatste heb ik geprobeerd om de site EU-gsm te mailen want ze adverteren wel op marktplaats look a likes met behuizingen voor deze telefoon maar deze staat niet op hun site. Maar dit allemaal zonder (goed) resultaat. Zie ik nog wat over het hoofd of hebben jullie nog ideeen waar ik zo'n behuizing vandaan kan halen? Of zou ik een goede kans maken bij die site uit China, het rare is alleen dat ze het plaatje van de E-310 bij de E-300 hebben staan en het plaatje van de E-330 bij de E-310 8)7?

Sorry dat ik een topic open over een verouderd type gsm maar het grote Samsung E-310 topic zo'n grote kick geven lijkt me ook niet echt handig.

Verwijderd

Topicstarter
Een klein subtiel kickje, heeft iemand ervaring met het vervangen van behuizingen van clamm shells?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, blijkbaar is het niet gek dat de winkels de behuizing niet meer verkopen aangezien jullie ook niet veel behoefte hebben aan advies geven. (laatste subtiele kick voordat ik met dit topic ophou)