Het gaat over het volgende it0 in "Het Grote SonyEricsson S700 topic - Deel..."
Mijn reactie was daar weggecomment en ik was van mening dat ik daar niks verkeerd heb gezegd en dat deze ten onrechte is verwijderd.
Bij mijn weten zijn de volgende zaken feiten:
Simlock verwijderen is legaal
Je telefoon flashen is legaal
Je telefoon flashen met gekraakte firmwares is legaal
Het downloaden van gekraakte/niet officieel vrijgegeven firmwares is illegaal.
Het aanbieden van gekraakte/niet officieel vrijgegeven firmwares is illegaal
In dat topic heb ik alleen naar een forum verwezen waar de flash tool besproken werd en daar niet beschikbaar is, alleen maar zodat dat persoon zijn telefoon kon redden eventueel met behulp met die mensen van dat forum. Ik heb niet gelinkt naar naar de tool of firmwares.
Kortom ik wil graag weten of ik ten onrechte ben weggemod. Of dat jullie bewust omtrent deze zake een erg streng beleid willen voeren.
Ik denk dat de mod reden ook een onterecht beeld geeft wat wel en niet kan ten aangaande van telefoons flashen of simlock verwijderen en dit forum bedoeld is om van alles een correct beeld te krijgen.
Mijn reactie was daar weggecomment en ik was van mening dat ik daar niks verkeerd heb gezegd en dat deze ten onrechte is verwijderd.
Bij mijn weten zijn de volgende zaken feiten:
Simlock verwijderen is legaal
Je telefoon flashen is legaal
Je telefoon flashen met gekraakte firmwares is legaal
Het downloaden van gekraakte/niet officieel vrijgegeven firmwares is illegaal.
Het aanbieden van gekraakte/niet officieel vrijgegeven firmwares is illegaal
In dat topic heb ik alleen naar een forum verwezen waar de flash tool besproken werd en daar niet beschikbaar is, alleen maar zodat dat persoon zijn telefoon kon redden eventueel met behulp met die mensen van dat forum. Ik heb niet gelinkt naar naar de tool of firmwares.
Kortom ik wil graag weten of ik ten onrechte ben weggemod. Of dat jullie bewust omtrent deze zake een erg streng beleid willen voeren.
Ik denk dat de mod reden ook een onterecht beeld geeft wat wel en niet kan ten aangaande van telefoons flashen of simlock verwijderen en dit forum bedoeld is om van alles een correct beeld te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door it0 op 15-04-2006 00:28 ]