De Asus A8R32-MVP Deluxe moederbord heeft 1000MHz systeem bus en de AMD Athlon 64 4000+ heeft 2000MHz systeem bus, nu mijn vraag, gaat dit wel met elkaar samen? Wat gebeurt er als je dat nou hebt, werkt de processor dan helemaal niet, werkt ie maar half?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:03
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heb je als eens gekeken naar wat reviews, omdat dit soort dingen dan toch heel makkelijk te verklaren zijn aan de hand van de informatie in zulke artikelen
Als hij het doet, werkt hij. Maak je dan vooral geen zorgen. Pas als hij het niet doet mag je jezelf gaan afvragen waarom.
dat is het juist, ik wil een systeem kopen met die 2 onderdelen... en dan weet ik niet of die het wel doet...
natuurlijk gaat dit werken. Het is gewoon een foutje van Asus dat ze dat niet op de site hebben gezet. Op de Asus site kan je bij compatibiliteit lijst gewoon zien dat die proc ondersteunt wordt.
beetje raar dat je zulke dure onderdelen wil bestellen, maar niet hebt uitgezocht of het wel werkt......
beetje raar dat je zulke dure onderdelen wil bestellen, maar niet hebt uitgezocht of het wel werkt......
[ Voor 24% gewijzigd door -ErikE- op 15-04-2006 00:32 ]
Dit valt gewoon onder marketing 
PMG FAQ » Wat is de FSB? Neem dit eens door
FAQ-gevalletje, dicht dus.
PMG FAQ » Wat is de FSB? Neem dit eens door
FAQ-gevalletje, dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()