USB harddisk is opeens RAW geworden

Pagina: 1
Acties:

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27
Voordat ik mijn probleem uitleg wil ik zeggen dat ik al meerdere topic's hebben gelezen op het forum maar niets heeft tot een oplossing geleid.

Ik heb een 2.5" USB harddisk dat opeens een RAW disk is geworden. Ik zie de schijf wel tussen My Computer staan en kan er op klikken. Maar andere opties zoals format, check disk en zelfs via Disk Management kan ik de schijf niet benaderen / zien.

Er staan nog wat belangrijke files op mijn HD en wil graag zo veel mogelijk terug halen. Hiervoor heb ik EasyRecovery geprobeerd maar de resultaat was negatief.

Iemand die misschien weet wat ik anders kan doen?
Alvast bedankt!

Verwijderd

terug een partitie aanmaken?
dan ga je natuurlijk je gevens kwijt zijn, ma dan kan je ze mischien wel recoveren.

Of je partitietabel manueel proberen te herstellen, ik dacht dat er een backup staat in de helft van de schijf, of helemaal vanachter.

• ChiMan
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:16:
terug een partitie aanmaken?
dan ga je natuurlijk je gevens kwijt zijn, ma dan kan je ze mischien wel recoveren.

Of je partitietabel manueel proberen te herstellen, ik dacht dat er een backup staat in de helft van de schijf, of helemaal vanachter.
Thanks timvdb!

Maar ik heb geen idee hoe ik een partitie nu kan aanmaken aangezien ik de HD niet kan benaderen.
Partitietable, kan je wat preciezer zijn?

Verwijderd

met diskprobe van microsoft. staat op de cd van xp onder support dir.
weet niet meer juist welk bestand je juist moet installeren.

• ChiMan
Het probleem is opgelost.

Ik heb een 2.5" > 3.5" converter gekocht en aan mijn PC gehangen. Toen herkende XP mijn laptop HD wel en al mijn gevens stonden er nog steeds op.

Apart probleem maar geluk opgelost!
Pagina: 1