Heren (en Dames),
Ik zit met het volgende probleem, ik heb een programma ooit geschreven voor een mySQL database, daarbij had ik de volgende sytax:
Werkt perfect, alleen als ik dit nu wil omzetten voor een Access Database werkt dit niet. Nu weet ik dat het Limit statement in Access niet werkt en is vervangen door Top, en dan kom je op het volgende uit:
Hierin gaat het fout, maar als ik 'm een klein beetje vereenvoudig naar:
dan werkt ie wel maar ben ik m'n IntStart kwijt en begint ie iedere pagina met dezelfde berichten, dus iedere pagina hetzelfde...
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik zit met het volgende probleem, ik heb een programma ooit geschreven voor een mySQL database, daarbij had ik de volgende sytax:
code:
1
| strSQL = "SELECT prikbord.* FROM prikbord ORDER BY bericht_id DESC" & " LIMIT " & intStart & ", " & RecordsInPage |
Werkt perfect, alleen als ik dit nu wil omzetten voor een Access Database werkt dit niet. Nu weet ik dat het Limit statement in Access niet werkt en is vervangen door Top, en dan kom je op het volgende uit:
code:
1
| strSQL = "SELECT TOP " & intStart & ", " & RecordsInPage & " * FROM guests ORDER BY bericht_id DESC" |
Hierin gaat het fout, maar als ik 'm een klein beetje vereenvoudig naar:
code:
1
| strSQL = "SELECT TOP " & RecordsInPage & " * FROM guests ORDER BY bericht_id DESC" |
dan werkt ie wel maar ben ik m'n IntStart kwijt en begint ie iedere pagina met dezelfde berichten, dus iedere pagina hetzelfde...
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Never eat yellow snow...