Ik zal eerst het probleem proberen uit te leggen dat ik heb. Mijn laptop herkent mijn digitale-camara wel als usb-apparaat in mijn hardware lijst maar toont hem niet bij "deze computer" als "verwisselbare hardeschijf". De camara wordt aangesloten op een usb-poort.
Dit probleem doet zich niet alleen voor bij de camara maar ook bij andere apparaten b.v.: usb stick; mp3speler; ipod e.d.
Als je bij iemand anders één van deze apparaten in de computer steekt via de usb dan word er direct bij "deze computer" een "verwisselvare schijf" weergegeven.
Ook kan het niet aan de usb-poorten liggen want mijn muis en toetsenbord staan daar ook op aangelosten.
Ik heb al een aantal dingen gepropeerdt en gecontroleerd om het op te lossen:
Wie weet er een oplossing??
Dit probleem doet zich niet alleen voor bij de camara maar ook bij andere apparaten b.v.: usb stick; mp3speler; ipod e.d.
Als je bij iemand anders één van deze apparaten in de computer steekt via de usb dan word er direct bij "deze computer" een "verwisselvare schijf" weergegeven.
Ook kan het niet aan de usb-poorten liggen want mijn muis en toetsenbord staan daar ook op aangelosten.
Ik heb al een aantal dingen gepropeerdt en gecontroleerd om het op te lossen:
- Nieuwste usb driver voor de camara geïnstaleerd.
- De meegeleverde software gebruikt
- Gezorgt dat alle verborgen mappen getoond worden.
- Met de meegeleverde kabel op de computer aangesloten
- Andere usb poort gebruikt
- Op een ander computer getest en daar herkent hij hem gewoon wel als verwisselbare schijf
Wie weet er een oplossing??