Toon posts:

Java wordt niet goed gedetecteerd? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn Java. Ik wil een spel spelen en daarvoor heb ik de nieuwste versie van Java nodig. Die heb ik maar er wordt nog steeds aangegeven dat er een nieuwe versie moet worden gedownload. Ik zet Java via extra aan waardoor de console in beeld komt, dit helpt nog steeds niets. Ik heb nog wat opties in het programma geprobeerd maar niks helpt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk programma dan; en wat zegt deze precies? Heb je de oude versie van Java wel netjes ge-deinstalleerd?

Java werkt niet bij mijn spelen > Java wordt niet goed gedetecteerd? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:32:
Welk programma dan; en wat zegt deze precies? Heb je de oude versie van Java wel netjes ge-deinstalleerd?

Java werkt niet bij mijn spelen > Java wordt niet goed gedetecteerd? *
Dit is de versie:
Java Plug-in 1.5.0_06
Using JRE version 1.5.0_06 Java HotSpot(TM) Client VM
Ik heb deze laptop een paar maand en vanaf et begin heb ik er gelijk een nieuwe op gezet. Daarna heb ik auto-update aangezet, dus lijkt me dat er nix aan de hand mag zijn

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je even zou lezen wat ik zeg; dan zou je wellicht inhoudelijk kunnen reageren zodat we je eventueel kunnen helpen? Ik krijg sowieso al niet echt het idee dat je zelf al iets hebt ondernomen behalve hier een topic te starten; als je dan ook nog eens geen informatie geeft kunnen we je helemaal niet helpen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:54:
Als je even zou lezen wat ik zeg; dan zou je wellicht inhoudelijk kunnen reageren zodat we je eventueel kunnen helpen? Ik krijg sowieso al niet echt het idee dat je zelf al iets hebt ondernomen behalve hier een topic te starten; als je dan ook nog eens geen informatie geeft kunnen we je helemaal niet helpen
Er wordt geen probleem aangegeven. Als ik zo'n game open, dan komt er zo'n kruisje linksboven in de hoek te staan. En er verschijnt een avatar dat ik de nieuwe Java daar kan downloaden. Ik druk op de knop en ik zie de versie die ik moet hebben. Ik vergelijk deze met mijn eigen versie en het is precies dezelfde versie. Ook heb ik de auto-update aangezet dusz heb ik altijd de nieuwste versie. Ik was er ook achter gekomen dat java eerst geactiveerd moest worden. Dit heb ik gedaan dmv extra-->sun java console. Hier bij wordt de console geactiveerd en heb nog eens op de gamesite gekeken maar nog steeds niets. Ik heb ook nog bij de preferences gekeken --> shortcut Creation--> Always allow heb ik geactiveerd. Ook bij hetzelfde preferences ook nog bij Security--> Use TLS 1.0. Heeft iemand een oplossing

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Installeer Limewire eens, doe ik altijd, en heb je gelijk de juiste versie van Java :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
snake903 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:10:
Installeer Limewire eens, doe ik altijd, en heb je gelijk de juiste versie van Java :)
Ik heb Limewire geinstalleerd, maar er wordt nix over java gezegt. Dus denk ik dat het wel goed zit met de allernieuwste versie

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 09:43 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom download je die nieuwe versie niet gewoon als die avatar dat aangeeft?
Ook al is het dezelfde versie, hij zal wel meteen je instellingen goed zetten :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Topicstarter
Gonadan schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 09:38:
Waarom download je die nieuwe versie niet gewoon als die avatar dat aangeeft?
Ook al is het dezelfde versie, hij zal wel meteen je instellingen goed zetten :)
Tis gelukt. Ik had nie gedacht dat na een reinstall alles goed zou zijn, want ik d8 dat ik alles goed had maar dusz niet het geval.. In ieder geval bedankt voor de moeite!!
Pagina: 1