Het probleem is het volgende; ik heb vandaag een draadloze router ontvangen (Alcatel 585). De gewone PC is aangesloten met een netwerkkabel en deze heeft geen enkel probleem. Echter als ik met een laptop draadloos erop will gaat het fout. Het gaat om een AsusZ92K met een geintegreerde asus WLAN. Ik gebruik de standaard windows spullen en niet de tools van asus zelf (daar kreeg ik helemaal niks mee voor elkaar). Het probleem is dat ik geen verbindig krijg ofwel een sporadisch wegvallende verbinding krijg (laptop staat even voor het gemak maar een meter van de router dus dat kan het probleem niet zijn). Als ik al verbinding heb dan duurt dat maar een paar seconden. Heel vaak krijg ik de melding dat hij niet kan inloggen op het netwerk terwijl ie over een half uurtje misschien weer twintig seconden verbinding heeft. Ik heb al geprobeert met speedlinq te bellen, maar die konden geen oplossing vinden en zeiden ook dat ze asus niet ondersteunen.
Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb alle drivers al geherinstalleerd en alles, maar dat hielp niet erg veel...
Iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb alle drivers al geherinstalleerd en alles, maar dat hielp niet erg veel...