Ik heb mutt-ng ook maar is gedownload 2 dagen geleden, ben al 2 dagen aan het uitzoeken hoe ik goed mijn 2 imap servers kan benaderen... Ik heb nu dus in mijn linkerbalk 2 inboxes en dit werkt allemaal fijn, todat ik email ga verzenden dan krijg ik verkeerde from adressen.
Hieronder volgt mijn config (ik heb de sidebar etc. er niet bij geinclude):
Voorbeeld van de ~/.mutt/tuxx
en toch blijft hij mijn from adres vernaggelen, ik heb nu al 2 dagen lopen zoeken op google, en ook op dit forum maar ik heb niks nuttigs kunnen vinden wat mij kon helpen. Ik heb het al geprobeerd met set from= en andere configuratie's geprobeerd maar het wil niet helpen, weet iemand hier mischien een oplossing?
Hieronder volgt mijn config (ik heb de sidebar etc. er niet bij geinclude):
code:
1
2
3
4
5
| mailboxes imap://arnold@host1/Inbox mailboxes imaps://info@host2/Inbox folder-hook imap://arnold@host1/Inbox 'source ~/.mutt/fluence' folder-hook imap://info@host2/Inbox 'source ~/.mutt/tuxx' |
Voorbeeld van de ~/.mutt/tuxx
code:
1
2
3
| imap_user=info imap_pass=[pass] set my_hdr From: Tuxx <email@adres.nl> |
en toch blijft hij mijn from adres vernaggelen, ik heb nu al 2 dagen lopen zoeken op google, en ook op dit forum maar ik heb niks nuttigs kunnen vinden wat mij kon helpen. Ik heb het al geprobeerd met set from= en andere configuratie's geprobeerd maar het wil niet helpen, weet iemand hier mischien een oplossing?