Toon posts:

Denon AVR-2106 waar is dat plastic voor?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Denon AVR-2106 versterker gekocht, en nu zit er een plastic stukje over het koelrooster heen.
Weet iemand waar het voor is? Ik wil het er eigenlijk afhalen, maar ze doen dat toch ook niet voor niks lijkt me..
Afbeeldingslocatie: http://www.ixult.nl/stuff/plastic.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 16:46 ]

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06-2025
zijn dat geen ophogertjes, zodat de koelopeningen niet zo gauw afgedekt kunnen worden?

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

Verwijderd

Topicstarter
Daar zat ik ook aan te denken. Maar als dat zo zou zijn, dan heeft dat plastic nogsteeds geen nut..die rubbertjes lijken me dan voldoende namelijk.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je geeft het zelf al aan: zal daar niet voor niets zitten. Gewoon even Look&Listen mailen. Ik denk namelijk dat zij het niet erg op prijsstellen i.v.m.garantie als jij dat er maar zo afsloopt :)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan, dit is de reply :)
Bedankt voor uw e-mail.

Het plastic rooster op de AVR 2106 is om "brandwonden" te voorkomen, vooral in de Verenigde Staten is met betrekking tot schade claims dit een reden.
De voeding van de AVR 2106 ligt tamelijk dicht bij de behuizing van de receiver en geeft veel warmte af.

Met betrekking tot garantie maakt het niet uit of het rooster op de receiver zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:26:
Heb ik gedaan, dit is de reply :)

[...]
Kijk dat is nou een net antwoord :)
Fijn dat je het trouwens met ons meedeelt, weer wat geleerd hier.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 19:07
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:40:
[...]

Kijk dat is nou een net antwoord :)
Fijn dat je het trouwens met ons meedeelt, weer wat geleerd hier.
Die Amerikanen altijd; gisteren in een nieuwe Ford Mustang GT gezeten; dat hele ding zat volgeplakt met stickers waar je wel niet allemaal voor moest oppassen (in het boekje staat zelfs dat je het beste de contactsleutel niet in je broekzak kan doen wat dat kan "serious injury" voorkomen |:(

Ontopic: Ik kwam laatst een lijst tegen op internet met apparatuur waar allemaal vage extra troep op geschroeft was om lawsuits te voorkomen waaronder dus dat extra ding op jouw receiver!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:06
Dank voor de info, ik heb me dat al een tijdje afgevraagd over mijn 2105 die dat ook heeft.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Grappig dit issue hier tegen te komen, heb me het ook al afgevraagd en me in deze discussie gemengd: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=334387

Daar vermeld iemand als officiële reactie van Denon dat dit roostertje er juist voor de Europese markt zit.
Pagina: 1