Toon posts:

Multiplyer veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Abit-KT7-raid met 1Ghz processor en als ik de multiplyer verander gaat hij naar 1Ghz. Wie weet de oplossing

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zou je je verhaal iets duidelijker kunnen opscrrijven? Je hebt een 1Ghz en als je de multiplier veranderd gaat ie naar 1Ghz?

Ligt het aan mij of kan ik er gewoon geen touw aan vast knopen :)?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je je CPU wel unlocked?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de multiplyer van 10 naar 11 verander en je slaat dit op in het bios. Start je opnieuw op en staat hij weer op 10

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 januari 2001 16:53 schreef IceStorm het volgende:
Zou je je verhaal iets duidelijker kunnen opscrrijven? Je hebt een 1Ghz en als je de multiplier veranderd gaat ie naar 1Ghz?

Ligt het aan mij of kan ik er gewoon geen touw aan vast knopen :)?
volgens mij heeft hij een gelockte CPU en probeert hij de multyplier te everanderen

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Inderdaad. Als jij je Multiplier naar 11 zet dan kijkt je moederbord je CPU lief aan en vraagt om 1100Mhz. CPU zegt "nee, ik ben gelocked op 10 dus jij kan me wat" en je PC boot netjes op als een 1000Mhz systeempje.

Je moet ff zoeken op "potlood" en "L1 bridges" en je vindt vast wel zeer gedetaileerde posts hoe je met een simpel potlood je AMD Tbird/Duron kan unlocken.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1