Ik zoek een manier om 2 beeldschermen een extended desktop te laten draaien (het liefst zoals ultramon dat doet, maar dat terzijde). Tegelijkertijd wil ik dat op mijn tv mijn primary display zichtbaar is. Na veel gekloot is het gelukt om mijn dual-monitors aan te krijgen. Nu zou ik graag ook 1 van mijn displays willen clonen op mijn tv
Ik heb me al kapot gezocht op dit forum, maar niemand die echt antwoord heeft gekregen. Aangezien het allemaal threads uit 2002-2004 waren, heb ik besloten maar een nieuwe te openen...
Dus, weet iemand hoe je 1 scherm kan clonen als je dual-display draait? Het gaat er iig om dat het met overlay goed komt, de rest boeit niet zo.
ik heb een XFX 7900 gt, en zowel tv-out als dual-display werkt.
Waat heb ik al geprobeerd
- TV tool
Hier kwam ik echt niet uit, maar hij geeft ook aan dat hij weinig functies heeft vanwege nvidia die geen data-sheats weggeeft enz enz.
- Forum/Google search
Geen oplossing
Mocht het nou niet mogelijk zijn, is er dan tenminste een oplossing dat ik makkelijk kan wisselen tussen de 2 modi (dual-monitors <-> single monitor cloning on tv)?
Ik dank u hartelijk
Ik heb me al kapot gezocht op dit forum, maar niemand die echt antwoord heeft gekregen. Aangezien het allemaal threads uit 2002-2004 waren, heb ik besloten maar een nieuwe te openen...
Dus, weet iemand hoe je 1 scherm kan clonen als je dual-display draait? Het gaat er iig om dat het met overlay goed komt, de rest boeit niet zo.
ik heb een XFX 7900 gt, en zowel tv-out als dual-display werkt.
Waat heb ik al geprobeerd
- TV tool
Hier kwam ik echt niet uit, maar hij geeft ook aan dat hij weinig functies heeft vanwege nvidia die geen data-sheats weggeeft enz enz.
- Forum/Google search
Geen oplossing
Mocht het nou niet mogelijk zijn, is er dan tenminste een oplossing dat ik makkelijk kan wisselen tussen de 2 modi (dual-monitors <-> single monitor cloning on tv)?
Ik dank u hartelijk
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.