Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welk SD geheugen voor mijn Ipaq 4150?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een 2GB secure digital kaartje aanschaffen voor mijn Ipaq 4150.

Mijn vraag is of iemand weet of deze wel wordt ondersteund door de Ipaq 4150.
Ik heb Hewlett Packard gebelt maar zelfs zij weten niet precies hoeveel erin kan.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Vincent2015

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maximum Memory: 1 GB SD/MMC
http://www.ec.kingston.co...tributor=0&submit1=Search

2GB gaat denk ik niet werken, maar dat weet ik niet zeker. Over het algemeen zijn ze wel aardig op de hoogte neem ik aan bij Kingston. In de winkel proberen geen optie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus bij Alternate langs geweest, alleen daar mag ik de SD kaart niet ruilen als ik de verkeerder gekocht heeft en de kaart verder niet kapot is :(

"Omdat de verpakking dan open is gemaakt"

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mediamarkt, Mycom, Computerland of een andere grotere computerketen? Niet goed is toch geld terug neem ik aan, of de verpakking nou open is geweest of niet? Je weet in ieder geval nu dat 2GB waarschijnlijk niet gaat werken :) Lijkt me dat het proberen toch geen probleem moet opleveren als je er niet zeker over bent.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gaat waarschijnlijk wel werken. Maar, op het moment dat ze de specificaties op de website/folder moesten zetten, waren er mogelijk nog geen 2GB SD kaarten beschikbaar.

Tevens kan je ze niks maken als je er een 2GB SD kaart in stop en die niet werkt. Als ze op hun site zetten dat dat wel kan, dan kunnen ze achteraf daarmee misschien gezeik krijgen.

Oftewel: Hoogstwaarschijnlijk werkt het gewoon wel!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal inderdaad even bij de MyCom o.i.d. vragen, misschien dat zij wat minder moeilijk doen! :)

Dan zal ik in eerste instantie wel een gewone 2GB kaart proberen, en zal ik maar niet aan zo'n ultra snelle SD kaart beginnen, denk dat de kans dat die in de Ipaq werkt nog kleiner is.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De snelheid die een Ultra kaart meer heeft dan een normale, zal je toch niet merken in een PDA, GSM of MP3 speler

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Bij Computerland geweest, daar kon ik gewoon een kaartje testen.

Heb nu een 2GB 150x SD kaartje van PEAK en die doet een prima in de ipaq 4150!
Pagina: 1