Edit: En natuurlijk als er mensen benieuwd zijn naar de page, message me maar, dan krijg je een url
Op het moment ben ik bezig met een portal-project die, waneer hij genoeg vervorderd is, als open source projectje de lucht ingaat. Het lijkt op de google startpagina (ookal was die er nog niet toen ik er mee begon) maar dan met veel extra handige functies. Ik bouw hem voor een hoop kennissen van mij die er nu al graag gebruik van maken
Probleem?
Het probleem is dat er tussen floating (in dit geval <li>) elementen lege ruimte zit, en dat is natuurlijk zonde!:

Het doel is dat het er zo uit ziet zodat er zo veel mogelijk ruimte op het scherm gebruikt wordt:

Ik heb al een berg mogelijkheden geprobeerd met inline display e.d. De enige oplossing die nu voor de hand ligt, is twee aparte lists maken. Maar dat is niet handig (bijvoorbeeld wanneer je een style sheet voor een andere resolutie wilt coden)
HTML
CSS
Wie helpt me verder
Op het moment ben ik bezig met een portal-project die, waneer hij genoeg vervorderd is, als open source projectje de lucht ingaat. Het lijkt op de google startpagina (ookal was die er nog niet toen ik er mee begon) maar dan met veel extra handige functies. Ik bouw hem voor een hoop kennissen van mij die er nu al graag gebruik van maken
Probleem?
Het probleem is dat er tussen floating (in dit geval <li>) elementen lege ruimte zit, en dat is natuurlijk zonde!:

Het doel is dat het er zo uit ziet zodat er zo veel mogelijk ruimte op het scherm gebruikt wordt:

Ik heb al een berg mogelijkheden geprobeerd met inline display e.d. De enige oplossing die nu voor de hand ligt, is twee aparte lists maken. Maar dat is niet handig (bijvoorbeeld wanneer je een style sheet voor een andere resolutie wilt coden)
HTML
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <div class="bookmarkcategories">
<ul id="bookmarkcategories">
<li id="bookmarkcategories_Security">
<table>
<tr>
<th>Security</th>
</tr>
<tr class="evenrow">
<td><a href="http://www.governmentsecurity.org">Government Security</a></td>
</tr>
</table>
</li>
<li id="bookmarkcategories_Misc">
<table>
<tr>
<th>Misc</th>
</tr>
<tr class="evenrow">
<td><a href="http://www.hi.nl/fun/sms_detail.asp">Hi SMS</a></td>
</tr>
<tr class="oddrow">
<td><a href="http://webmail.home.nl">Home Webmail</a></td>
</tr>
</li>
</ul>
<script type="text/javascript">
Sortable.create("bookmarkcategories",{ onUpdate:updateBookmarkCategoriesOrder});
</script>
</div> |
CSS
code:
1
2
3
4
5
6
7
8