[TFT] Scherm springt 3 keer uit bij opstarten systeem

Pagina: 1
Acties:

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-07 07:54

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
Hi!

ik heb sindskort een raar en zeer lastig probleempje met mijn tft scherm ( Acer AL1711 TFT ) .
Telkens als ik mijn pc opstart , vlak voor het aanmeldings scherm erop komt springt mijn scherm op zwart, dan zet ik hem uit en terug aan, dan heb ik 1 sec beeld en dan springt hij terug op zwart, zo moet ik hem telkens 3 keer aan en uit zetten en dan werkt hij terug perfect...
Nu , als hij op zwart springt , staat hij nog aan... als ik heet goed kijk zie ik de dingen er nog opstaan...

Ik heb niets aan mijn setting van mijn scherm nog videokaart(ati radeon 9800XT pro) of bios verranderd...

iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en wat de oplossing is???

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 08:30

Pieroman

/me

Klinkt mij een beetje als een garantiegevalletje dat die van refreshrate veranderd oid en dat de backlight dat niet zo grappig vindt.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 08:33
Ik heb dat probleem ook sinds kort. Ik heb een gerepareerd scherm omdat mijn vorig in garantie defect was. Ook valt het tijdens de opstart soms uit.
Met mijn eerste scherm had ik dit niet :(

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-07 07:54

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
allright bedankt, ik zal ff checken of hij nog in garantie is ...

anders zal het sparen worden voor een 19" :p

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:42

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Vergeet niet, als ze je maar een jaartje garantie o.i.d. bieden, en je zit daar buiten, kan je nog steeds claimen. Je hebt namelijk recht op meer jaren. Scheelt je de uitgave van een nieuwe ;)