[ TV Mode Support ] Asus A7N8X-XE

Pagina: 1
Acties:

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 10:51

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Na een beetje rondkloten werkt mijn moederbord en overige hardware nu naar behoren.

Alleen zit ik nog met 1 probleem.

Ik heb een Sapphire Radeon 9600 Pro (128mb)
Deze heeft 2 monitoren aangesloten.

Nu wil ik ook nog een TV op mijn moederbord aansluiten, maar dit wil niet lukken, simpelweg omdat er NERGENS uitleg over te vinden is op zowel google als got.

Ik heb gezeocht, en het programma TVtool gevonden, dit detecteert hij niet.
Verder is er niets te zien in windows of wat dan ook.
Ik kan wel voor bijv PAL-N kiezen in de bios.

Wie heeft enig idee hoe ik deze funtie goed instel?

Addict

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De TV-out van je moederbord is naar mijn weten gekoppeld aan de onboard videokaart die er volgens mij op zit. Op het moment dat jij een videokaart in het AGP slot drukt, wordt de onboard video uitgeschakeld, dus ook de TV-out die op het moederbord zit.
Als jij je 2 monitoren op de DSUB (die blauwe) en de DVI (die witte) aansluiting hebt zitten, heb je waarschijnlijk nog een S-VHS aansluiting over op je videokaart. Die zou je dan moeten kunnen gebruiken om je TV op aan te sluiten.

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 10:51

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
BredeP schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:40:
De TV-out van je moederbord is naar mijn weten gekoppeld aan de onboard videokaart die er volgens mij op zit. Op het moment dat jij een videokaart in het AGP slot drukt, wordt de onboard video uitgeschakeld, dus ook de TV-out die op het moederbord zit.
Als jij je 2 monitoren op de DSUB (die blauwe) en de DVI (die witte) aansluiting hebt zitten, heb je waarschijnlijk nog een S-VHS aansluiting over op je videokaart. Die zou je dan moeten kunnen gebruiken om je TV op aan te sluiten.
OK, bedankt voor de informatie, ik weet nu wat ik er aan heb.

Addict

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-02 22:16

_AvA_

en dat ben zo.

Weet je zeker dat die aansluiting op je mobo geen Digitaal Audio is?

Droogkloot.