HEMA inkt cartridges???

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 00:31
Wie weet of die inktcartridges van de hema fatsoenlijk zijn? Ik heb nl. een HP deskjet 710c en die dingen zijn aso duur. Bij de hema hebben ze eigen merk cartridges die hier ook in passen en die zijn stukken goedkoper.
Maar weet iemand of ze net zo goed zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hoeveel kosten ze dan bij de hema?

Ik heb wel es zo'n gerecyclede cartridge gehad voor mn hp 695.. was wel at goedkoper (50 piek ofzo) maar de kwaliteit was stukken minder dan originele.. zwart was niet mooi helder zwart maar grijs en dr zaten streepjes door de tekst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
ze hadden op dit moment alleen de zwarte cartridge, dus ik weet niet wat de kleurenversie kost. Maar de zwarte kost 70 piek ipv 84 piek elders (en dat was nog de goedkoopste zaak, overal vragen ze zich inmiddels voor die dingen 100 piek!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Ik koop meestal die van Lifesaver en die zijn net zo goed als het orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Lifesaver? waar kan ik die ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJay
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09-2018

JJay

Hit me!

Als je trouwens óóit op Fotopapier print of sheets, dat is écht af te raden met die wannabe-catridges.
Tenminste, ik heb er wel eens enorme problemen mee gehad met een Epson Photo printer met zo'n nep-catridge geïnstalled. Samenstelling van de inkt bleek toch iets anders te zijn met het gevolg dat kleuren door elkaar heen liepen, na een uurtje totaal hun kleur kwijt waren en ook niet goed wilde drogen. :+

Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:50
ik haal die hp dingen voor +/- 80 piek (heb zelf een hp720) dus voor 10,- f zo ga ik geen gare patronen kopen. ik doe toch meer dan een half jaar met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19885

Je kunt beter Pelican refill sets kopen, daar klik je (per kleur) alleen de vulling uit, dus niet de hele cartridge, heel simpel en zelfde kwaliteit (volgens Computer Totaal zelfs beter :)) 1e keer kost het evenduur als HP, elke refill is 2x zo goedkoop
Pagina: 1