Desktop extended m.b.v. Geforce 3 Ti 200

Pagina: 1
Acties:

• degoeroe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10-2019

degoeroe

Wat hep de goeroe nau gesegt !

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag 2 dezelfde TFT schermen (Iiyama X436S-S). M'n beeldplank is 'n vrij eenvoudige en al wat oudere Geforce 3 Ti 200 (AGP). Nu wil ik graag m'n desktop extenden. Dus gewoon 1 heeeele brede desktop, kan ik lekker wat proggies tegelijk zien etc.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om beide monitoren direct aan te sturen. Ik kan alleen switchen tussen beide. In nView (84.21 drivers) zie ik bij de display mode alleen "Single display" maar bij Current display kan ik wel kiezen uit de 2 monitoren.

Ik heb binnen GOT al gezocht op "desktop extend" en dan ook met m'n videokaart erbij. Wel de nodige threats gevonden maar daar konden mensen over het algemeen wel een 2e monitor aanzetten. Ook als ik dualmon installeer zegt dualmon dat er maar 1 monitor geinstalleerd is op het systeem.

Ook bij beeldscherm instellingen zie ik maar 1 beeldscherm terwijl er daar ook 2 zouden moeten staan. Ik lees veel topics waarin het wel lukt of mensen die tips geven op basis van hun eigen config (en waar het dus wel lukt).

Overigens heb ik wel topics gevonden waarin over het begrip twinview gesproken wordt (heb ik met m'n Geforce 2 nog kunnen doen, tv en monitor tegelijk aansturen bijv.) en dit zou niet kunnen op een Geforce 3 maar twinview is toch iets anders of mis ik iets :?

P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Met een GF3 kun je _niet_ twee schermen tegelijk aansturen omdat deze GPU dat niet ondersteunt. Dus staak je pogingen want de aansluitingen achterop zijn voor of/of gebruik (of Dsub of DVI). Alleen de GF2 MX serie kon dit en alles vanaf de GF4.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• degoeroe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10-2019

degoeroe

Wat hep de goeroe nau gesegt !

Topicstarter
Grrrr, ja zit het net te lezen in de handleiding. Wel errug vreemd dat ongeveer alle nvidia chipset kaarten dat ondersteunen maar de mijne niet. Maar 't is niet anders, op zoek naar 'n nieuwe beeldplank dus. Bedankt in elk geval voor je moeite.

P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200