Goedenavond,
Ik ben nu enkele weken bezig met ASP.NET 2.0 en MSSQL 2005 Express en sinds vandaag loop ik tegen een fout aan en ik kan nergens iets erover vinden.
Als ik via mijn asp.net pagina probeer in te loggen (standaard logincontrol en standaard tabellen (via aspnet_regsql)) krijg ik de volgende fout:
Als ik via MSSQL Management Studio een stored procedure uit wil voeren krijg ik deze fout:
Via de configuration manager van MSSQL kan ik de service herstarten en dat lijkt te werken, maar binnen een minuut krijg ik dan weer diezelfde melding...
Zijn er hier soms mensen die ditzelfde probleem hebben meegemaakt?
Ik ben nu enkele weken bezig met ASP.NET 2.0 en MSSQL 2005 Express en sinds vandaag loop ik tegen een fout aan en ik kan nergens iets erover vinden.
Als ik via mijn asp.net pagina probeer in te loggen (standaard logincontrol en standaard tabellen (via aspnet_regsql)) krijg ik de volgende fout:
code:
1
| UPDATE failed because the following SET options have incorrect settings: 'QUOTED_IDENTIFIER'. Verify that SET options are correct for use with indexed views and/or indexes on computed columns and/or query notifications and/or xml data type methods. |
Als ik via MSSQL Management Studio een stored procedure uit wil voeren krijg ik deze fout:
code:
1
2
| Msg 233, Level 20, State 0, Line 0 A transport-level error has occurred when sending the request to the server. (provider: Shared Memory Provider, error: 0 - No process is on the other end of the pipe.) |
Via de configuration manager van MSSQL kan ik de service herstarten en dat lijkt te werken, maar binnen een minuut krijg ik dan weer diezelfde melding...
Zijn er hier soms mensen die ditzelfde probleem hebben meegemaakt?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)