gainward en garantie afhandeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-06 21:38
wie heeft er ervaring met gainward en de garantie afhandeling. aangezien mijn 6800 gt golden sample op agp net aan het doodgaan in 3d klap iedere keer eruit krijg de meest gekke schermen.
voor die gene die ervaring ervaring met gainward en garantie afhandeling hebben wat hebben jullie meegemaakt?

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Contact opnemen met de (web)winkel waar je hem gekocht hebt?

• remcio
ik vraag me af krijg ik me geld terug wat er veel gebeurd, of dat ik een nieuwe kaart. aangezien het agp is. meestal geven ze dan gelijk het geld terug of doet gainward dat niet?

• MarZ_E
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-07 21:05
Meestal krijg je een vervangende kaart die minimaal vergelijkbaar is.

• remcio
dat weet ik dat want asus over het algemeen geeft je geld terug met agp kaarten, is dus blijkbaar verschillend per merk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- dit is een technisch subforum, juridische vragen horen in Stuffis Generalis
- fabrikant heeft er geen zak mee te maken, jij hebt alleen met je leverancier (de winkel) te maken, wat zij verder met fabrikant bekokstoven gaat jou niets aan
- het is nooit de bedoeling om naar ervaringen te 'vissen'. Zoek je ervaringen? Gebruik de search. Vind je niets? Trek dan je conclusies...
- sowieso blijkt uit niets in je posts dat je überhaupt de moeite gedaan hebt eerst zelf op zoek te gaan naar een oplossing. Begin daar eens mee :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.