mobo en geheugen vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:01
ik ga over 2 a 3 maanden een T-bird systeempje bouwen, maar nu heb ik een aantal vragen:
welk mobo: een met via KT133 chipset of zijn er tegen die tijd al mobo's AMD 760 chipset te krijgen?(aangezien er al samples gemaakt zijn)
geheugen:
omdat de prijzen als een gek beginnen te stijgen zit ik erover te denken om alvast een reepje te kopen, maar als ik dan over 3 maanden de rest ga kopen en er zijn al AMD 760 mobo's wil ik die toch graag hebben, maar zal deze wel pc-133 geheugen ondersteunen of kan er alleen DDR opgeprikt worden?

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Haha, wat ben jij je zorgen aan het maken over een compu die je pas over 2 a 3 maanden wilt kopen. Je weet toch dat alles zo danig snel evolueert en veranderd dat 2 à 3 maanden in pc-land een eeuw zijn. Gewwon wachten en zien wat de situatie is over 2 maanden, dan kan heb je toch een veel beter beeld over wat beschikbaar is en aan welke prijs.

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:01
keej, maar ik heb geen zin om van de zomer 600 gulden neer te leggen voor een dimmetje, maar ja als ik hem nu koop en hij is tegen die tijd onbruikbaar voor mijn systeem heb ik er ook niks aan. (ik kan hem dan natuurlijk wel voor 500 proberen te verkopen :))

Verwijderd

Daarom, verkoop je hem desnoods in september, hoogseizoen!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

hee goed plan, dimmetjes in slaan.

aangezien ik nu 128 mb heb.
koop ik morgen ff nog eens 128 bij, gebruik ik dan in tussentijd gewoon. en als de prijzen hoog genoeg zijn verkoop ik em.. ahah.
en als ze niet echt ver stijgen dan hou ik em lekker..
kewl plan eh

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

net aandelen! kunnen ze dar niet ook zo'n beurs voor maken.. Beurs van Berlage staat toch niets te doen.. kun je daar mooi gaan speculeren op dimmetjes en rimmetjes :)

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Maar goed.. ik zou gewoon 128 /256 MB aan pc133 geheugen kopen, een mobo dat dan ddr-geheugen ondersteunt en stabiel is, en precies is wat je wilt, is dan vast nog niet leverbaar/betaalbaar.. En anders kun je het anders idd verkopen met een beetje winst.

Verwijderd

ja zeg hé, gaan we allemaal dimmetjes inkopen nu, is er straks geen tekort meer, dalen de prijzen niet meer, maar stijgen ze nu! wat schieten we daaaaaaar nou mee op!
Pagina: 1