Toon posts:

Videokaart heeft zijn tijd gehad?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, sinds vanmiddag zijn alle plaatjes op het internet niet meer te zien op een of andere manier.

Hier op GOT zie ik dus bijvoorbeeld de banners en de emoticons niet meer, helemaal geen afbeeldingen meer.

Zou dat aan m'n videokaart kunnen liggen? Die heb ik namelijk gister ietsje overgeklockt, maar daarna deed ie het nog gewoon. Het gaat trouwens om een GF FX5200 met 128mb geheugen.

Ligt het dan aan m'n videokaart of zou het iets anders kunnen zijn?

• nemesis_2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik denk eerder dat er iets raars is in je browser. Heb je al een andere browser geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet, zal Firefox eens proberen dan

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alleen op internet dus? Dan lijkt het me raar om direct de videokaart de schuld te geven. Probeer inderdaad eerst eens een andere browser. Lijkt me absoluut niet dat het aan je videokaart ligt.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

verder verwijder je coockie's, draai anti spyware en anti virus programatuur, dat dit door je GPU zal komen lijkt mij ook erg sterk :)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
Maar is dat dan niet gek dat dat ineens gebeurd? Gisteren bijvoorbeeld kon ik nog normaal internetten. Misschien ligt het wel aan de provider, of kan dat niet?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

tuurlijk kan dat, lijkt me alleen niet aannemelijk...
het kan ook een gewijzigde instelling zijn of iets dergelijks, als je nu eerst eens de tips die hier gegeven zijn volgt ;)
en daarnaast, als je auto stuk gaat kan dat toch ook van het een op het andere moment gebeuren (gister starte hij nog in 1 keer en liep hij de heletijd als een zonnetje)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, k heb firefox al gedownload, cookies en tijdelijke bestanden verwijderd en hij is nu hitmanpro aan het draaien. We zullen wel zien wat er uit komt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:20:
Ligt het dan aan m'n videokaart of zou het iets anders kunnen zijn?
Misschien ten overvloede maar een videokaart geeft niet alleen plaatjes weer maar elke pixel op je beeldscherm. Als je dus gaat internetten, zou je meer dingen niet (goed) zien dan alleen de plaatjes. Hetzelfde geldt voor je PC in het algemeen; dan had je meerdere dingen niet goed gezien zoals je startbalk of je opstartscherm ofzo.

En, dus, ben ik het eens met de mensen hierboven; check je PC eens goed op virussen of spy/adware.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik denk ook niet dat 't aan m'n videokaart ligt, ik kan idd de rest nog wel goed zien en kan zelfse Most Wanted nog spelen met m'n oude kaartje. Ik zal hitmanpro wel ff afwachten en dan zullen we wel weer zien

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ehh, ik dacht dat er een nieuwe vinding was zodat je je videokaart zoals we die kennen niet meer nodig was? :+ [echt]

succes met je probleem dan maar :)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

nemesis_2004 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:23:
Ik denk eerder dat er iets raars is in je browser. Heb je al een andere browser geprobeerd?
Wat is dit nou voor een raar antwoord :X

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 17:04
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:58:
[...]

Wat is dit nou voor een raar antwoord :X
Een foute instelling in je browser kan precies dit probleem veroorzaken. De oorzaak dat de browser verkeerd is ingesteld, kan komen door n00b gebruik, hetgeen hier waarschijnlijk niet aan de orde is :P, of door spyware oid, wat waarschijnlijk wél het geval is :).
edit:
dit topic kan wat mij betreft wel uit v&b weg als je het mij vraagt :X

[ Voor 11% gewijzigd door stefan001 op 13-04-2006 20:48 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Met zelfs minimale logische nadenkwerk over wat een videokaart is en doet had je kunnen weten dat dit overduidelijk een softwareprobleem is. Er is niets mis met je videokaart of met je internetverbinding.

Sowieso is het de bedoeling dat je zelf eea probeert voor je een topic opent. Verdenk je je videokaart? Zet er even een andere in. Als je dat soort basisstappen niet uitgevoerd hebt, is het voorbarig om een GoT topic te openen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.