Toon posts:

[BF2] Anti Aliasing lijkt niet veel uit te halen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen,

Ik heb met een ati x850 pro met 256 mb gddr 3 (asus).
Nu heb ik de nieuwste catalyst geinstalleerd van ati.
Als ik nu Battlefield 2 speel met 6x AA en 16x anastrophic filtering ofzo op 1280x1024@75hz dan heb ik me toch een partij kartels in het spel niet normaal ;(
Hoe zou dit kunnen komen? :?

Verwijderd

AA staat op toepassingsgestuurd? en in BF2 heb je AA ingesteld? (dus niet in de ATI-tool)

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Idd met een ATI moet je de AF en AA niet op toepassingsgestuurd zetten @ BF2 want daar luistert 'ie niet naar. Hij negeert daarbij ook gewoon z'n eigen settings en gebruikt dus 0x AA en 0x AF. Kortom, toepassingsgestuurd hokje @ VGA Settings aanvinken en in BF2 AA op 2x/4x/6x zetten...

/edit
met een beetje klungelen had je dit denk ik zelf makkelijk uit kunnen vogelen ... :X

[ Voor 20% gewijzigd door EyeWitness op 13-04-2006 19:13 ]

Verwijderd

Spielerij - Problemen & Vragen

Daar hoort dit topic denk ik wat beter in thuis :Y)

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de 6x AA instelling gewoon niet gepakt word door je videokaart. Mijn videokaart (7800 GT) wou namelijk ook alleen maar 4x AA draaien tijdens Counter-Strike: Source een hele tijd geleden. De 6x instelling wou hij gewoon op de een of andere manier niet draaien, terwijl het wel ingame supported was. Misschien is dit een dergelijk probleem, want kartels krijg je alleen wanneer AA uit staat, en je lage resoluties draait.