Toon posts:

Garantie van defect mobo A8N-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een half jaar geleden een moederbord gekocht via marktplaats. Deed het altijd prima maar is nu overleden. Ik heb Asus NL opgebeld maar daar kan ik niet terecht voor Moederborden. Doorverbonden daar DU. Ja nee inderdaad moederbord dood. Ik moest terug gaan naar leverancier en anders even op internet kijken voor RMA. Nou leuk, probleem is alleen dat ik een bonnetje heb omdat ik het mobo op marktplaats heb gekocht....
Gevalletje RMA dus, de internetsite werkt bij mij alleen niet goed (misschien bij andere ook ?!) Er staat ook niets over opsturen van moederborden.
Heeft iemand hier ervaring mee?!

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Voor moederborden moet je in NL terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt/de bon van hebt. Deze kan een RMA aanvragen en je MB opsturen. Er is in NL geen support voor eindgebruikers voor moederborden/VGA kaarten, alleen voor notebook en PDA.

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan niet rechtstreeks je moederbord opsturen Asus Nederland. Eerst wilde Asus Duitsland wel eens een uitzondering maken, maar die doet dat nu niet meer.

Je zal toch echt naar de winkel moeten gaan waar dat moederbord is gekocht. Heb je het aankoopbewijs niet meer heb je pech. Ik heb hetzelfde gehad met een Asus A8N-SLI Premium (ook op marktplaats gekocht).

En het klopt dat die site niet goed werkt, maar werkt beter in IE dan in FF. De support van Asus blijft gebrekkig.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 15:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

Over het algemeen wordt de garantie van Asus via de distributeur afgehandeld.
En tja, als je op marktplaats iets koop en je komt in een situatie als deze dan heb je er naar mijn mening ook zelf om gevraagd..

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TS kom je misschien wel vaker bij een bepaalde computer winkel, waar ze je dus inmiddels kennen. Je zou ze dan kunnen vragen of zij het moederbord terug willen sturen en dat jij vanzelf sprekend de verzendkosten betaald. Je, moet natuurlijk wel een winkel hebben die Asus moederborden verkoopt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo'n idee had ik ook al...... flink balen, anderszijds, mobo voor 50 euro gekocht en zat allemaal nog helemaal in folie enzo en kon hem ook terugsturen als ie het helemaal niet deed maar ja nu niet meer....
Ken wel een computerzaakje die me daar wel bij kan helpen maar die doet dat ook niet gratis want al dat RMA gezeur kost een bak tijd....
Moet dat dan toch maar doen denk ik zo. Heb de mogelijkheid gekregen om dit mobo terug terug te geven en dan een nieuwe te kopen met euro 60 korting. Opzich niet zo heel verkeerd natuurlijk maar twijfel nu toch een beetje of ik dan niet beter voor een ander bordje kan kiezen DFI ofzo... Of evt. de asus A8N-Premium maar echt lekker overclockbaar is het niet en dat doe ik toch echt wel...
Misschien de DFI lanparty SLI-DR een idee?
Pagina: 1