Ik zit met een probleem. Ik wil graag een plaatje dat van de ene naar andere kant van het scherm loopt, ongeacht de resolutie. Nu is dit gelukt door middel van CSS icm HTML (TD een class gegeven waarbij ik achtergrond image een afbeelding van 2x100pixels heb gegeven zodat die zich steeds herhaalt) maar nu zit er nog ruimte aan de linker en rechter zijkant. Hoogst waarschijnlijk komt dit door de table, maar ik kom er niet uit hoe ik het weg kan krijgen.
Dit is de HTML van de table.
En dit van de CSS.
Heb al gezocht op google en op GoT, maar ik kan het niet vinden (vind het ook moeilijk om de juiste zoekwoorden te bedenken).
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Oh btw, de CSS wordt gewoon goed aangesproken in de header naar een externe css file, dus daar ligt het probleem niet.
Dit is de HTML van de table.
HTML:
1
| <table class="border" width="100%" height="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" > |
En dit van de CSS.
Cascading Stylesheet:
1
| table.border { border-collapse: collapse; border-spacing: 0px; } |
Heb al gezocht op google en op GoT, maar ik kan het niet vinden (vind het ook moeilijk om de juiste zoekwoorden te bedenken).
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Oh btw, de CSS wordt gewoon goed aangesproken in de header naar een externe css file, dus daar ligt het probleem niet.
[ Voor 17% gewijzigd door sOid op 13-04-2006 17:56 ]