Sinds een geruime tijd heb ik een probleem met msn. Wanneer ik een conversatie voer met een contactpersoon dan verdwijnen er berichten (berichten komen soms niet door). Dit is uitermate vervelend want zo kunnen er dingen verkeerd opgevat worden en soms begrijpt niemand iets van het gesprek. Van de 25 berichten komen er 1 tot 3 niet door. Ik krijg hiervan geen melding en weet dus ook niet welke wel en niet aankomen.
De berichten verdwijnen bij mijzelf maar ook bij de contactpersoon. Dus andersom krijg ik hun berichten ook niet te zien.
De volgende acties hebben geen resultaat:
- Nieuwe windows installatie (win32bit en 64bit hebben exact hetzelfde probleem).
- Andere msn versie.
- Router verwijderen.
Ook zijn 90% van de bestandsoverdrachten via msn supertraag (max 10kb/s) tot nihil terwijl ik soms gewoon mijn 600kb/s haal met msn (hooguit 10% van de tijd). Een bestand doorsturen van 100kb duurt soms 3 minuten!!! Ook komt het zeer geregeld voor dat als ik een bestand wil doorsturen, deze persoon niet kan accepteren omdat ie hem gewoon niet ziet. Hierbij wederom geen foutmelding van msn.
Wie o wie?????? ..........................
Edit:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 13 2006 om 17:40:25 UTC+0100)
Download : 571.3 KByte/sec
Upload : 89.5 KByte/sec
Connection : 1106.0 Conn/min
De berichten verdwijnen bij mijzelf maar ook bij de contactpersoon. Dus andersom krijg ik hun berichten ook niet te zien.
De volgende acties hebben geen resultaat:
- Nieuwe windows installatie (win32bit en 64bit hebben exact hetzelfde probleem).
- Andere msn versie.
- Router verwijderen.
Ook zijn 90% van de bestandsoverdrachten via msn supertraag (max 10kb/s) tot nihil terwijl ik soms gewoon mijn 600kb/s haal met msn (hooguit 10% van de tijd). Een bestand doorsturen van 100kb duurt soms 3 minuten!!! Ook komt het zeer geregeld voor dat als ik een bestand wil doorsturen, deze persoon niet kan accepteren omdat ie hem gewoon niet ziet. Hierbij wederom geen foutmelding van msn.
Wie o wie?????? ..........................
Edit:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 13 2006 om 17:40:25 UTC+0100)
Download : 571.3 KByte/sec
Upload : 89.5 KByte/sec
Connection : 1106.0 Conn/min
[ Voor 8% gewijzigd door ---RRR--- op 13-04-2006 17:34 ]