Zalman "VF700" Fatal1ty Led Fan modden

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07-2025

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik heb hier een Zalman Fatal1ty vga cooler liggen, de fan daarop geeft een rode gloed, nu heb ik de sticker die boven op de fan zit (fatal1ty logo) d'r vanaf gehaald.

Het blijkt dat in het midden van de Fan dus 2 rode leds gemonteerd zijn, en nu zonder die sticker 10x meer licht vertonen dan als eerst....

Ik heb de fan van het koelblok afgehaald, om te kijken of ik eventueel vanaf de andere kant de Led's kan demonteren... Helaas is er geen mogelijkheid om die leds los te halen aangezien ze in de fan zitten...

heeft iemand enig idee hoe ik die fan kan openen zonder 'm te mollen? ik wil namelijk groene leds in de fan solderen...

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Meestal zit er een klein ringetje over de as heen, probeer de voorzichtig los te halen. Dan zou het moeten lukken om de fan voorzichtig los te schuiven!

(BTW, maken die dingen veel herrie?)

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07-2025

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
nou moet ik zeggen dat ik in mijn kast 7 Fans heb hangen ( 2 voor, 2 achter, 1 cpu, 1 vga , 1 voeding, en de vga fan komt zeker niet boven de andere fans uit... maar het ligt ook aan het type kast.. een goed geisoleerde kast creert minder geluid naar buiten toe dan een goedkope blikken kast...