[DVD brander] NEC 3550A stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Goedenmiddag allemaal,

Ik heb hier in mijn Pc een Nec 3550A zitten. 2 Dagen geleden kon ik er nog gewoon DVDtjes mee branden( backup van mijn muziek collectie) Maar sinds gisteren niet meer. Hij stopt er bij Nero Burning rom er gewoon mee. Elke keer op een willekeurig punt ( meestal rond de 80% maar soms ook 60 en 4 )
Dit is gewoon vervelend en een dure grap( elke keer een DVD. Zit nu op ongeveer 5 verk*****te DVD's Prijzig dus) Weet iemand een oplossing voor mijn probleem.

Specs:

Asus P2B-D met Dual P3 550MHZ
380MB ram verdeeld over 3 stickjes
Nec 3550A
Nero versie: 6.3.1.2.x

Wat ik al geprobeerd heb:
Ander merk DVD ( phillips en TDK. Phillips is DVD+R, TDK is DVD+RW)
Schijfruimte vrijmaken( hielp bij dit soort problemen al eens eerder. Maar nu niet)
Nog meer kleine dingen die ik niet kan opnoemen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Probeer eens een nieuwe firmware erin te flashen. Vaak worden zulke problemen hier mee opgelost.
Probeer ook eens op een lagere snelheid te branden.

Als het niet werkt, garantie claimen? :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Lagere snelheid heb ik al gedaan. Ik had het er niet bij vermeld. Omdat ik het tpoic al gemaakt had. Vorige keer een topic waarschuwing gehad omdat ik dat dee.

Is een nieuwe firmware niet riskant. Vervalt je garantie niet. ( als bij videokaarten ) Zo nee dan ga ik morgne denk ik gewoon eventjes langs Norrod in groningen en ga mijn garantie claimen

[Edit]

Is er ook een gratis brandprogramma voor alleen iso bestanden( moet eventjes een linux distro op een cd zetten, de reden voor mijn backup )

[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 13-04-2006 16:14 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Probeer bijv. eens Alcohol 120%.
Volgens mij kun je gratis een 30 dagen trial ofzo downen van hun site.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
My-life schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:17:
Probeer bijv. eens Alcohol 120%.
Volgens mij kun je gratis een 30 dagen trial ofzo downen van hun site.
Ik zal eens kijken. Wie weet werkt die wel. Weet ik direct of het aan mijn brander ligt of aan het programma

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22

Wildfire

Joy to the world!

Krijg je ook nog een specifieke foutmelding in Nero?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Wildfire schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:48:
Krijg je ook nog een specifieke foutmelding in Nero?
Nee hij stopt er gewoon mee en dan moet ik hem afsluiten via taakbeheer. Nadat ik dit heb gedaan kan ik hem pas openen als hij opnieuw is opgestart

Net geconstateerd dat het probleem niet aan de brander lag maar aan de software. Ik ga eens kijken of ik daar wat aan kan doen. In ieder geval werkte Alcohol 120% voor 100%

[ Voor 37% gewijzigd door Touchdomex op 13-04-2006 17:04 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vergroot in Nero anders je buffer naar 80 MB.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Exorcist schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:52:
Vergroot in Nero anders je buffer naar 80 MB.
Ik haal nero toch weg. Ik ga binnenkort overschakelen naar linux. Dan heb ik nero niet meer nodig( K3B doet zijn werk dan) Maar toch bedankt. Zal het onthouden als ik nog eens een soortgelijk probleem tegenkom

Pagina: 1