_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Probeer ook eens op een lagere snelheid te branden.
Als het niet werkt, garantie claimen?
Is een nieuwe firmware niet riskant. Vervalt je garantie niet. ( als bij videokaarten ) Zo nee dan ga ik morgne denk ik gewoon eventjes langs Norrod in groningen en ga mijn garantie claimen
[Edit]
Is er ook een gratis brandprogramma voor alleen iso bestanden( moet eventjes een linux distro op een cd zetten, de reden voor mijn backup )
[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 13-04-2006 16:14 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Volgens mij kun je gratis een 30 dagen trial ofzo downen van hun site.
Ik zal eens kijken. Wie weet werkt die wel. Weet ik direct of het aan mijn brander ligt of aan het programmaMy-life schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:17:
Probeer bijv. eens Alcohol 120%.
Volgens mij kun je gratis een 30 dagen trial ofzo downen van hun site.
Nee hij stopt er gewoon mee en dan moet ik hem afsluiten via taakbeheer. Nadat ik dit heb gedaan kan ik hem pas openen als hij opnieuw is opgestartWildfire schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:48:
Krijg je ook nog een specifieke foutmelding in Nero?
Net geconstateerd dat het probleem niet aan de brander lag maar aan de software. Ik ga eens kijken of ik daar wat aan kan doen. In ieder geval werkte Alcohol 120% voor 100%
[ Voor 37% gewijzigd door Touchdomex op 13-04-2006 17:04 ]
Ik haal nero toch weg. Ik ga binnenkort overschakelen naar linux. Dan heb ik nero niet meer nodig( K3B doet zijn werk dan) Maar toch bedankt. Zal het onthouden als ik nog eens een soortgelijk probleem tegenkomExorcist schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:52:
Vergroot in Nero anders je buffer naar 80 MB.