Hoi Sven_Vdb en welkom op GoT.
Sorry, maar dit is hier dus niet de bedoeling. Ten eerste verwachten we van gebruikers dat zijn, alvorens op het forum te posten, wat moeite doen om zelf hun probleem op te lossen. Daarbij is het dus wel handig als je even vermeldt wat je zelf al gezocht en gevonden hebt, en waarom dat niet voldeed. Ik mis in je topic gewoon veel teveel informatie en vooral ook eigen inzet, en dat zijn nou net twee dingen die essentiëel zijn voor het overleven van je topic. Lees dus even
Programming FAQ - De "quickstart" door.
Daarnaast is het hele doel van huiswerk natuurlijk dat je dit soort dingen uit leert te zoeken. Het leerproces is minstens net zo belangrijk als het eindresultaat. Op deze manier doe je jezelf tekort. De Google-query van Brakkie heeft meer dan genoeg resultaten waar je prima mee vooruit zou moeten komen.
Als laatste puntje: onze forumsoftware en jouw browser zijn prima in staat om zelf te bepalen wanneer een regel te lang is en over te schakelen naar een nieuwe regel. Ik zou het fijn vinden als je die overbodige enters uit je berichten weglaat, dat leest wat prettiger.
Als je tegen een concreet probleem aan loopt dan kun je hier een nieuw topic openen, maar vooralsnog is het enige advies dat ik je kan/wil geven dat je die link van Brakkie maar eens goed moet bekijken.
Succes.