Toon posts:

Welke matrox G450 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus gebruik gaan maken van Matrox G450 Dualhead functie & ook TV OUT.

Wil de onderstaande combo kopen
- TV IN Miro Video PCTV Pro
- Matrox G450 16MB SDR (OEM) FL 233,- is die wel DualHaed??, wordt ook vaak LE genoemd)

Wat is nou het verschil tussen deze en de 16Mb DDR (50 piek duurder)? En is het nuttig om extra geld voor een 32 Mb versie uit te geven als je alleen gebruik gaat maken van de 2D eigenschappen van deze kaart

Heeft iemand zoiets maybe in werking ? En misschien ook het zappen op je TV via je MIRO kaart

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:08
Voor zover ik weet heeft de LE wel dualhead (maar max. 1600x1200 ofzo), maar GEEN TV-out.

't was voor mij genoeg reden om de DDR versie te nemen bij de PC van m'n moeder.

Verwijderd

tv-out is een onderdeel van dualhead... je kan niet dualhead hebben zonder tv-out.

En elke G450 is dualhead

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ok, dan moet ik maar es effe opzoek gaan. Meeste zaken verkopen die g450 zonder kabel :( mycom zei dat je die kabel gewoon bij elke electronica zaak kon kopen, maar dat lijkt me raar, want heb hier gehoord dat die kabel van de G400 ook anders is dan die van de G450. Iemand ervaring?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 10:45

grimson

domeingrommer

Ik heb ook G450 (oem 32MB DDR) gekocht bij Graficall en daar zat een kabel bij.

(1x composiet+SVGA)

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
mycom moet 'em erbij leveren, ik heb 'em tenslotte er ook bij gekregen.

signature

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Bij de G450LE (16Mb. SDRAM en DualHead) zit standaard GEEN kabel. Dit is een echt OEM kaartje, geen poespas niks. (helaas)
De DDR versies (16 en 32Mb.) worden standaard wel met kabel verkocht. (dit is althans de bedoeling)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-08 18:20
Hoe is tegenwoordig de ondersteuning van de g450 onder w2000?? En ga ik erop achteruit tov mijn huidige voodoo3? Ik game niet enorm veel maar als ik game wil ik toch wel hetzelfde resultaat als mijn huidige voodoo'tje..

Verwijderd

een G450 is in 3D qua snelheid vergelijkbaar met een TNT2 en een Voodoo-3 2000 / 3000, ook in Win2k (win2k heeft nagenoeg dezelfde performance als Win9x met de matrox kaarten)

• Jasper
En die dualhead ondersteuning? Aan de ene kant hoor je dat het niet werkt, maar vaak genoeg hoor je ook weer het omgekeerde..

* Jasper is confused.. [img=19,15]i/s/confused.gif[/img]

Verwijderd

Ik heb nu enige tijd een G450 in mijn kast zitten en het draait onder Windows 2000 Pro, zonder enig probleem. :7

Het enigste verschil met Win2KPro en bv Win9x is dat de 'secondary display' altijd dezelfde resolutie moet hebben. Maar je kan wel apart refreshrates instellen.

Ik kan niet zeggen dat ik die 'functionaliteit' nou echt mis of uberhaupt nodig had. En qua games heb ik ook nergens last van. :)

edit:

(Als ik de refreshrates maar identiek houdt wanneer ik games speel zoals Q3A, anders flikkert ie op 1 v.d. monitoren.)

• Jasper
Thanks!

Fuck, dat wordt dus nog ff sparen voor een betere monitor zodat ik op beide 1280x1024 in 85hz kan draaien..
Pagina: 1