[DHTML] TD wil in IE niet terug sizen m.b.v. JavaScript

Pagina: 1
Acties:

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 16:08
Adres: http://scc.janlugt.nl/

Ik ben zo hier en daar wat bezig geweest met DHTML voor een website, maar hij pakt een javascript niet goed in IE. De bedoeling is dat het bovenste flashfilmpje verdwijnt en verandert in een logo dat kleiner wordt zodra je op één van de menu-items behalve home drukt. Als je op home drukt, moet het logo weer vergroten en moet het flash-filmpje weer geladen worden.

Firefox werkt iets beter, het logootje verkleint één keer en vergroot daarna ook één keer. Waarschijnlijk is dat laatste een kwestie van de intervals herinitialiseren. Hebben jullie een idee waar IE over z'n nek gaat bij het terug sizen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In Firefox wordt het logo ook niet meer geladen als je terug op home klikt!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 16:08
Nee, maar het logo vergroot wel weer voor één keer, daar gaat het nu vooral even om. Het opnieuw laden van het swfje komt daarna wel.

edit: Ik ben al iets verder. In FF vergroot en verkleint ie nu zoveel keer als ik wil, in IE alleen maar één keer heen en één keer terug. Ik declareerde variabelen in mijn scripts een paar keer teveel met 'var', dat vond ie niet leuk.

edit2: Het probleem is opgelost, er werd nog ergens een CSS-property gewijzigd van een object dat niet meer bestond. IE vond dit de eerste keer niet zo erg, maar daarna vond ie het nodig om hele functies niet meer uit tevoeren :)

[ Voor 74% gewijzigd door _janlugt_ op 13-04-2006 15:27 ]