Toon posts:

Telefooncentrale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik weet niet goed waar ik deze moet plaatsen...

Ik heb me rot gezocht op google en andere plaatsen..

wat ik zoek : een Administrator handleiding voor de HiPath 4000 assistant.

Als iemand mij hieraan kan helpen heel graag...

Op de CD is namelijk nergens een admin manual te vinden, ook op de siemens site niets.. en zoals ik zal zei, vanaf vanmorgen half 9 liggen googlen.. niets.. :/

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:16
bel siemens nederland????

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Die is te krijgen via de Siemens service portal (oid) , waar normaal gesproken alleen partners / leveranciers / installateurs toegang tot hebben. Ik zou zeggen: neem contact op met je leverancier / installateur. Of er een echte guide is betwijfel ik , installateurs gaan niet voor niets op cursus enzo ;)

Even puur uit interesse: wat moet je aanpassen aan de centrale? Een beetje MKB heeft al gauw een goede centrale met een configuratie waar heel wat haken en ogen aanzitten. Is het ergens anders voor heb ik uiteraard niets gezegd ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 13-04-2006 14:30 ]

Raku

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-04 18:35

ThaHandy

Discovery Channel

http://www.olcs.com.au/downloads.php#userguide4k

zijn de 3000/4000/5000 dat verschillend? zodat je niet een van de 3000 of 5000 kan gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the reply's, het gaat alleen om de assistant tool, we hebben het op zich goed geregeld, maar het beheer was eerst voor de firma Telba (Duitsland) die is nu de deur uit, maar we gaan siemens nederland nu het beheer laten doen, maar die geven ons ook geen handleiding.

Wijzelf doen alleen het beheer over de nummers aanpassingen etc.

Maar we hebben nu een probleem met nummer 499 dat eerst een ACD was en we willen dat omzetten naar SSA, maar het nummer blijkt in gebruik te zijn, maar we kunnen nergens terugvinden wat erop staat. Daarvoor wil ik de handleiding...

De link die gepost is, zijn user guides, wat wij willen is een administrator guide.

Verwijderd

Topicstarter
Siemens gebeld, CD met handleiding wordt opgestuurd...

Thanks allemaal!
Pagina: 1