Geluidskaart met jack aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe geluidskaart. Mijn voorkeur gaat hier uit naar een geluidskaart met een jack aansluiting (Dus niet mini-jacks zoals op bijna alle geluidskaarten). Ik heb namelijk een koptelefoon met een normale jack aansluiting. Hierbij kreeg ik een verloop stukje naar mini-jack. Het vervelende hieraan is dat het verloopje best dik is waardoor ik m'n mic niet meer in de geluidskaart kan steken omdat er gewoon geen ruimte voor is. Ik heb al gezocht naar een verloopje met een kabeltje ertussen, maar dat kan ik nergens vinden.

Verloopje wat ik nu heb lijkt op zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.thetwistergroup.com/store/image.php?imagefile=D%3C%3ECW-1521.JPG

En ik wil graag zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:TseNCr-YcwUMUM:http://www.thetwistergroup.com/store/image.php%3Fimagefile%3DDBL%253C%253EPCMP-1S.JPG

Of een betaalbare geluidskaart met normale jack aansluitingen. Deze moet wel onder de 60 euro zijn (ik heb het even niet zo breed ;) ). Heeft iemand mischien tips over hoe ik dit "probleem" op kan lossen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:12

lier

MikroTik nerd

Ik denk dat je met de onderste optie het goedkoopst uit bent.
Ga naar een doe-het-zelf zaak en haal daar een mini-jack, jack (female) en eventueel een stukje kabel. Echte tweakert oplossing...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Een dergelijke kaart voor 60 euro gaat niet lukken. Maak gewoon zelf een kabeltje :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
:X

[ Voor 109% gewijzigd door yohan op 13-04-2006 14:37 . Reden: /me was dom ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Yohan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:13:
je hebt zelfs standaard omvormplugjes om de aansluiting te veranderen.
Duh... Die passen toch juist niet goed 8)7

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54
X-Fi vanaf de Platinum, dus met breakoutbox. Daar zitten jacks op en je krijgt er nog 1 verloopje naar minijack bij :).

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Kost meer dan 60 euro ;)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Of koop een klein mixertje, dat is gelijk een mooie preamp voor je MIC, kun je beetje toonequalizen enzo, en gaat gewoon met dubbel tulp naar mini-jack kabel naar de Line-in van je PC.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
je kan ook verloopjes gaan solderen , gewoon een drieaderige kabel ,een jack female en een minijack male.

Out of the box? What box? There is no box.

Pagina: 1